Morgen ook mijn laptop maar eens onder handen nemen, want die zoemt mij iets teveel (denk haren in de ventilator)
BP, bedankt voor de tip

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Corine1981 schreef: Tegen de klok indraaien! Dus linksom!Ik vroeg me al af waarom hij er hier telkens uit schoot
nikèdog2000 schreef: wat een kracht zit er in zegZe zeggen niet voor niets dat je er een sjiwafwaf mee tegen het plafond blaast
Hope schreef: Nelson vindt het echt heerlijk!geldt niet bij iedere hond. Ligt eraan, laat het haar bij hem echt los tijdens de rui?(oja dat weet je nog niet hij is jong)
Ik heb hem ook meteen gebruikt om de konijnenrennen mee uit te blazen. Ben ik normaal met een veger dik een uur mee bezig, nu nog geen tien minuten! Top!
Ik heb nu geoefend met Nelson toen hij droog was. Normaal gebruik je hem neem ik aan als hij nat is?
En je kan hier ook mee ontwollen las ik, maar hoe werkt dat dan?
Kaio schreef: euh ik heb wel vaker een compleet witte hond en een witte ik tijdens het blazen hoormijn hond wordt juist weer zwart. Hoe ikke uitzie....
M@rina schreef: Hij is ondertussen 122,99.... het dubbele van wat hij 2 weken geleden kostte....