-Saskia- schreef: Ondernemer. Vraag en aanbod. 8)8)![]()

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Angelique schreef: Heineken...dat is nou weer zooooo 1995Komt ze nu mee![]()
Lizzy schreef: Komt ze nu mee. Ik drink nooit bier. Welke moet ik dan hebben? Ik wil wel gewoon bier graag
![]()
Lizzy schreef: Komt ze nu meeNou ja, gewoon zo'n duitser, Belg mag ook, Leffe is lekker, maakt niet uit welke, maar die zijn er ook in literflessen. Ik drink nooit bier. Welke moet ik dan hebben? Ik wil wel gewoon bier graag
![]()
Angelique schreef: Nou ja, gewoon zo'n duitser, Belg mag ook, Leffe is lekker, maakt niet uit welke, maar die zijn er ook in literflessenOhhh, maar dan is het goed, ik had 2 Duiters en 1 Heineken
Gewoon eens bij de slijter in het rek kijken ipv bij de supermarkt![]()
-Saskia- schreef: Ze zijn te koop. 8)Omg!! Serieus??
koekje schreef: Gisteren hadden we kippenpoten uit de oven en slaai uit een bakje. Als toetje een huismerkcornetto.Is Teunie langsgeweest?
Vandaag spaghetti met de laatste pot tomatensaus van vorig seizoen. Als toetje een bak gereformeerde kersen.
-Annemarie- schreef: Is Teunie langsgeweest?Bijna.![]()
koekje schreef: Bijna.Moet je ze wel vast op zaterdag wassen en schoonmaken enzo, want dat mag op zondag dan niet he
Vriendin van ons werkt in de bible belt (Alblasserwaard). En daar komen de kersen vandaan. Van die dikke zwarte. Heel geschikt om ook op zondag te eten.
koekje schreef: Ik heb gelezen dat je als grefo wel in sommige gevallen dingen op zondag mag doen. Als je bijvoorbeeld vee hebt, dat moet immers verzorgd worden.In de theorie van mijn opa en oma mag je alles doen op zondag zolang de buren het maar niet zien
Laten we nou toevallig 2 katten en een baby hebben...