Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Lizzy
Angelique schreef: Heineken...dat is nou weer zooooo  1995  ::)
Komt ze nu mee ::). Ik drink nooit bier. Welke moet ik dan hebben? Ik wil wel gewoon bier graag  :biggrin2:
Door -Annemarie-
Lizzy schreef: Komt ze nu mee ::). Ik drink nooit bier. Welke moet ik dan hebben? Ik wil wel gewoon bier graag  :biggrin2:
;D ;D ;D

Ik ben ook niet zo'n bierdrinker, maar de speciaalbiertjes zijn vaak wel lekker.  :)
'Hier' drinkt 'men' Grolsch. Brrrrrr.....  :-X  Zelfde categorie als Heineken.  :-X  :biggrin2:
Door Angelique
Lizzy schreef: Komt ze nu mee ::). Ik drink nooit bier. Welke moet ik dan hebben? Ik wil wel gewoon bier graag  :biggrin2:
Nou ja, gewoon zo'n duitser, Belg mag ook, Leffe is lekker, maakt niet uit welke, maar die zijn er ook in literflessen  :biggrin2:

Gewoon eens bij de slijter in het rek kijken ipv bij de supermarkt  :biggrin2:
Door Lizzy
Angelique schreef: Nou ja, gewoon zo'n duitser, Belg mag ook, Leffe is lekker, maakt niet uit welke, maar die zijn er ook in literflessen  :biggrin2:

Gewoon eens bij de slijter in het rek kijken ipv bij de supermarkt  :biggrin2:
Ohhh, maar dan is het goed, ik had 2 Duiters en 1 Heineken :biggrin2:
Heeft Leffe ook gewoon bier joh? Jeetje, te lang niet bij de slijter geweest :biggrin2:. Ik had nu wel graag aan de Duitse grens gewoond, dan was ik een krat van die bubbeltjes wijn wezen kopen die ik op de show in Bochum heb gewonnen :biggrin2:, dat was pas lekker :biggrin2:
Door Nadia
-Saskia- schreef: Ze zijn te koop.  8)
Omg!! Serieus??
Mijn craving is niet groot genoeg om de auto in te stappen en naar de winkel te rijden.

Heb net wel bananenmousse met pistache gemaakt.
Door koekje
Gisteren hadden we kippenpoten uit de oven en slaai uit een bakje. Als toetje een huismerkcornetto.
Vandaag spaghetti met de laatste pot tomatensaus van vorig seizoen. Als toetje een bak gereformeerde kersen.
Door -Annemarie-
koekje schreef: Gisteren hadden we kippenpoten uit de oven en slaai uit een bakje. Als toetje een huismerkcornetto.
Vandaag spaghetti met de laatste pot tomatensaus van vorig seizoen. Als toetje een bak gereformeerde kersen.
Is Teunie langsgeweest?  :o

Gisteren restant zelfgemaakte pizza, ook de tweede x was 'ie lekker. Agaatje stond net hoog genoeg om op te warmen.
Er waren nog drie kleine worstjes over, die hebben we gedeeld en een grote bak sla bij.

Vanavond weet ik nog niet, heb wel zin in een vis van de bbq.  :)
Door koekje
-Annemarie- schreef: Is Teunie langsgeweest?  :o
Bijna.
Vriendin van ons werkt in de bible belt (Alblasserwaard). En daar komen de kersen vandaan. Van die dikke zwarte. Heel geschikt om ook op zondag te eten.
Door Martine-Tom
koekje schreef: Bijna.
Vriendin van ons werkt in de bible belt (Alblasserwaard). En daar komen de kersen vandaan. Van die dikke zwarte. Heel geschikt om ook op zondag te eten.
Moet je ze wel vast op zaterdag wassen en schoonmaken enzo, want dat mag op zondag dan niet he  :P
Door koekje
Ik heb gelezen dat je als grefo wel in sommige gevallen dingen op zondag mag doen. Als je bijvoorbeeld vee hebt, dat moet immers verzorgd worden.
Laten we nou toevallig 2 katten en een baby hebben...
Door Martine-Tom
koekje schreef: Ik heb gelezen dat je als grefo wel in sommige gevallen dingen op zondag mag doen. Als je bijvoorbeeld vee hebt, dat moet immers verzorgd worden.
Laten we nou toevallig 2 katten en een baby hebben...
In de theorie van mijn opa en oma mag je alles doen op zondag zolang de buren het maar niet zien  ::) :biggrin2:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door