Super Nynke
Zo, even alles opruimen hier, dan Noppie naar binnen en met Pixie laatste ronde voor vandaag. Daarna naar bed, was kort nachtje afgelopen nacht, dus even wat bijslapen
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
TMG1961 schreef: Super NynkeOh ja, dat zou ik ook doen, dat bijslapen. Moet ik wel eens richting mijn bed vertrekken. Trusten!
Zo, even alles opruimen hier, dan Noppie naar binnen en met Pixie laatste ronde voor vandaag. Daarna naar bed, was kort nachtje afgelopen nacht, dus even wat bijslapen
Kaela schreef: Wat goed Nynke! Daar werd je vast blij van!Zeker !!
Martine-Tom schreef: *mikt glas om*Gelukkig kun jij de woningbouw bellen om je lekkage te laten repareren en moet Theo het van vergelijkbare middelen als jij zelf betalen
Gewoon omdat dat kan![]()
Mini's 3-tal schreef: Gelukkig kun jij de woningbouw bellen om je lekkage te laten repareren en moet Theo het van vergelijkbare middelen als jij zelf betalenAls jij je werk als stalker iets beter zou doen zou je weten dat ik weliswaar deze kosten niet hoef te dragen maar voor aardig wat medische kosten van de dieren sta waarvan ik ook geen flets idee heb hoe ik die bij elkaar moet gaan krijgen. Iedereen heeft een keus, ook Theo, hij kiest ervoor om alles negatief te benaderen...niet iedereen is zo, godzijdank.![]()
Mini's 3-tal schreef: Gelukkig kun jij de woningbouw bellen om je lekkage te laten repareren en moet Theo het van vergelijkbare middelen als jij zelf betalenAKA, de geneugten van een eigen woning...toch![]()
K&D schreef: Honing gehaald. Er is overal in de buurt open huis bij Imkers. Heerlijk, 3 soorten honing meegenomen voor op brood en in de thee. Het is net roomboter.Welke imker??