Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door TMG1961
Super Nynke

Zo, even alles opruimen hier, dan Noppie naar binnen en met Pixie laatste ronde voor vandaag. Daarna naar bed, was kort nachtje afgelopen nacht, dus even wat bijslapen
Door Kaela
TMG1961 schreef: Super Nynke

Zo, even alles opruimen hier, dan Noppie naar binnen en met Pixie laatste ronde voor vandaag. Daarna naar bed, was kort nachtje afgelopen nacht, dus even wat bijslapen
Oh ja, dat zou ik ook doen, dat bijslapen. Moet ik wel eens richting mijn bed vertrekken. Trusten!
Door Kaela
Heerlijk ochtendje met Oscar gehad.

Eerst even wandelen vlakbij de hondenschool. Lekker aan de flex, tussen de weilanden. Hij had wel los gekund, want de sukkel heeft 6 hazen over het hoofd gezien, waarvan er 3 in volle vaart gingen rennen.
Daarna hoopers. En het begint eindelijk echt ergens op te lijken! Het neusje ging nog wel een paar keer in het gras en hij heeft heel stout een keer een omweg genomen om tegen een tunnel aan te pissen. Maar het overgrote deel van de les heeft ie heel goed meegedaan en had hij er ook duidelijk lol in! De kookworst die ik als beloning had hielp ook wel  ::). We hebben afgesloten met een parcours van hooper-ton-tunnel-hooper waar een bocht in zat en hij ging vol gas en pretbek er tegenaan en daar werd ik heel erg blij van!
Door TMG1961
De waterafvoer van plat dak keuken en carport provisorisch herstelt. Niet helemaal perfect maar het moet het voorlopig even doen, moet echt even paar weken niets doen, merk aan m'n lichaam dat het allemaal veel te veel is geweest de afgelopen weken. Heb me dus tot half augustus klusverbod gegeven.

Hoop dat de lekkage bij stalletje nu dus opgelost is en het binnen droog blijft.
Martine-Tom schreef: *mikt glas om*

Gewoon omdat dat kan  :biggrin2:
Gelukkig kun jij de woningbouw bellen om je lekkage te laten repareren en moet Theo het van vergelijkbare middelen als jij zelf betalen :biggrin2:
Door Martine-Tom
Mini's 3-tal schreef: Gelukkig kun jij de woningbouw bellen om je lekkage te laten repareren en moet Theo het van vergelijkbare middelen als jij zelf betalen :biggrin2:
Als jij je werk als stalker iets beter zou doen zou je weten dat ik weliswaar deze kosten niet hoef te dragen maar voor aardig wat medische kosten van de dieren sta waarvan ik ook geen flets idee heb hoe ik die bij elkaar moet gaan krijgen. Iedereen heeft een keus, ook Theo, hij kiest ervoor om alles negatief te benaderen...niet iedereen is zo, godzijdank.
Mini's 3-tal schreef: Gelukkig kun jij de woningbouw bellen om je lekkage te laten repareren en moet Theo het van vergelijkbare middelen als jij zelf betalen :biggrin2:
AKA, de geneugten van een eigen woning...toch  ::) Beetje heel erg flauw dit.
Door Pauline
K&D schreef: Honing gehaald. Er is overal in de buurt open huis bij Imkers. Heerlijk, 3 soorten honing meegenomen voor op brood en in de thee. Het is net roomboter.
Welke imker??
Door Kaela
Ik ben na een heerlijk lui middagdutje in een opwelling de schuur aan het opruimen. Althans, ik ging even het werkblad klaarmaken voor de loge's, maar er was wel ietsje meer nodig. Flink bezig geweest, maar nu is het wel heel erg netjes en staan al mijn tuinspullen mooi vooraan voor het grijpen.

Nu nog even de laatste dingen opruimen en dan morgen maar even een ritje stort doen. Dan is het weer fijn netjes!
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door