Mandarijn schreef: Het was af en toe nagelbijten. Maar het was leuk.pfff nou echt! spannend was het zeker!![]()
![]()
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Mandarijn schreef: Het was af en toe nagelbijten. Maar het was leuk.pfff nou echt! spannend was het zeker!![]()
![]()
Angelique schreef: Het was zeker leukOver 2 jaar weer. Het EK in Frankrijkheb jaren een voetbaltrauma gehad en die is dankzij jullie enthousiasme en uiteraard vakkundige analyses weer omgebogen naar standje "doe eens gek, kijk eens voetbal"
![]()
![]()
Morgen nog even voor de buren vlaggen![]()
en dan hebben we een flink topic volgeleuterd denk ik zo. Met dank aan Jeff voor het ophangen van de slingers, terwijl ik enkel om een vlaggetje vroeg :robben:
Mandarijn schreef: Over 2 jaar weer. Het EK in Frankrijkha ha ja ik ben zo toe aan het EK over 2 jaar!!!
Kan Jeff de slingers bewaren. :vangaal:
En het was zeker leuk hier met iedereen.
Mandarijn schreef: 17,3 miljoen euro krijgt de Nederlandse voetbal bond krijgt bijgeschreven voor de presentaties op dit WKwow![]()
Mieke L. schreef: ha ha ja ik ben zo toe aan het EK over 2 jaar!!!Ik geloof dat we op 4 september al weer een wedstrijd hebben. Tegen Italië een vriendschappelijke wedstrijd.
Mandarijn schreef: 17,3 miljoen euro krijgt de Nederlandse voetbal bond krijgt bijgeschreven voor de presentaties op dit WKEr zijn tijden dat ik minder krijg na 4 weken werken :robben:![]()
Mandarijn schreef: Over 2 jaar weer. Het EK in FrankrijkOver 2 jaar willen we dan wel nieuwe slingers. Met stokbrood en wijn :robben:
Kan Jeff de slingers bewaren. :vangaal:
En het was zeker leuk hier met iedereen.
Angelique schreef: Over 2 jaar willen we dan wel nieuwe slingers. Met stokbrood en wijn :robben:Ja dat zou gaaf zijn.
Mieke L. schreef: wowDe wereldkampioen kan 25 miljoen bijschrijven.![]()
Mieke L. schreef: ja deze kan weg :vangaal: en van deze moet een smiley komenEr is toch wel een leukere foto. Hij kijkt zo boos.![]()