Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Mieke L.
Mandarijn schreef: Het was af en toe nagelbijten. Maar het was leuk. :nl: :nl:
pfff nou echt! spannend was het zeker!
Door Mandarijn
Zo hé. Robin van Persie lucht zijn hart. Hier gaat nog over gesproken worden.
En ik ben benieuwd wat van Hooijdonk gaat doen.
Door Angelique
Het was zeker leuk :nl: heb jaren een voetbaltrauma gehad en die is dankzij jullie enthousiasme en uiteraard vakkundige analyses weer omgebogen naar standje "doe eens gek, kijk eens voetbal"  :biggrin2:  :nl: :nl:

Morgen nog even voor de buren vlaggen  :de: :de: en dan hebben we een flink topic volgeleuterd denk ik zo. Met dank aan Jeff voor het ophangen van de slingers, terwijl ik enkel om een vlaggetje vroeg  :robben:
Door Mandarijn
Angelique schreef: Het was zeker leuk :nl: heb jaren een voetbaltrauma gehad en die is dankzij jullie enthousiasme en uiteraard vakkundige analyses weer omgebogen naar standje "doe eens gek, kijk eens voetbal"  :biggrin2:  :nl: :nl:

Morgen nog even voor de buren vlaggen  :de: :de: en dan hebben we een flink topic volgeleuterd denk ik zo. Met dank aan Jeff voor het ophangen van de slingers, terwijl ik enkel om een vlaggetje vroeg  :robben:
Over 2 jaar weer. Het EK in Frankrijk  :biggrin2:
Kan Jeff de slingers bewaren.  :vangaal:

En het was zeker leuk hier met iedereen.
Door Mieke L.
Mandarijn schreef: Over 2 jaar weer. Het EK in Frankrijk  :biggrin2:

ha ha ja ik ben zo toe aan het EK over 2 jaar!!!
Door Mandarijn
17,3 miljoen euro krijgt de Nederlandse voetbal bond krijgt bijgeschreven voor de presentaties op dit WK  :-X
Door Mieke L.
Mandarijn schreef: 17,3 miljoen euro krijgt de Nederlandse voetbal bond krijgt bijgeschreven voor de presentaties op dit WK  :-X
wow  :o
Door Mandarijn
Mieke L. schreef: ha ha ja ik ben zo toe aan het EK over 2 jaar!!!
Ik geloof dat we op 4 september al weer een wedstrijd hebben. Tegen Italië een vriendschappelijke wedstrijd.
Door Angelique
Mandarijn schreef: 17,3 miljoen euro krijgt de Nederlandse voetbal bond krijgt bijgeschreven voor de presentaties op dit WK  :-X
Er zijn tijden dat ik minder krijg na 4 weken werken  :robben:
Door Angelique
Mandarijn schreef: Over 2 jaar weer. Het EK in Frankrijk  :biggrin2:

Over 2 jaar willen we dan wel nieuwe slingers. Met stokbrood en wijn  :robben:
Door Mandarijn
Angelique schreef: Over 2 jaar willen we dan wel nieuwe slingers. Met stokbrood en wijn  :robben:
Ja dat zou gaaf zijn.
Door Mandarijn
Mieke L. schreef: ja deze kan weg  :vangaal: en van deze moet een smiley komen Afbeelding
Er is toch wel een leukere foto. Hij kijkt zo boos.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door