Ronald schreef: Pff.... ruim 25 graden... het lijkt wel zomer!Ik zit met trui, sokken en spijkerbroek op de bank en heb het koud

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Ronald schreef: Pff.... ruim 25 graden... het lijkt wel zomer!Ik zit met trui, sokken en spijkerbroek op de bank en heb het koud
Kim_S schreef: Leueueueueueueueueueueueueueueueueueueueueueuk!!!Je maakt vorderingen, vooral door blijven oefenen!
Hoe is mijn Hengeloooooos tot nu toe?![]()
![]()
Pauline schreef: Eddie kwam thuis van zijn werk en daar was het 60 graden.... Hij heeft zichzelf de trap op gesleept en is ko op bed gevallen.... Arm joch....![]()
Edit: als ik hem beklaag zegt ie altijd: dan had ik maar een vak moeten leren.... Humor blijft ie houden!
- Judith - schreef: Vandaag voor het eerst een klein stapje vooruit bij mijn moeder. Ze heeft eindelijk wat gedronken dat er ook in bleef! En we hebben een klein blokje over de afdeling gewandeldschuifeld. Blij meeDat klinkt als een dag met een zonnetje tussen alle verdriet door Judith, fijn.!
En die lieve, lieve oude Sammerd heeft vandaag weer een heldendaad verricht: ze heeft een klein jongetje van zijn hondenangst afgeholpen. Ik breng haar elke dag als ik naar het ziekenhuis ga naar vrienden van mijn ouders (die ik al mijn hele leven ken), en die hebben sinds vandaag hun kleinzoon van 4 te logeren. Hij is helaas panisch voor honden. Ze hadden hem al wel voorbereid dat Sam zou komen, en hem ook verteld dat ze een 'oude oma' is.
Toen ik kwam liep hij met een angstig gezichtje met een grote boog om haar heen. En toen ik een paar uur later terug kwam, was hij hele verhalen tegen haar aan het vertellen. Oma en hij hadden met Sam gewandeld (die daar niet altijd meer even veel zin in heeft op de heenweg, de terugweg gaat een stuk vlotter), en hij wist ook te melden dat ze wel geplast maar niet gepoept had (dat laatste was zichtbaar een teleurstelling voor hem
). Hij was steeds een stukje dichterbij gekomen en had haar uiteindelijk heel voorzichtig geaaid. Toen ze hem daarop een lik gaf, was hij om: Sam is nu zijn vriendin
.
Toen we weggingen zat met zijn opa achter in de tuin bij een houtvuurtje maar kwam hard aangerend om Sam uit te zwaaien. 'Dag Sam, tot morgen, doeiiiiii'. Zooooo ontzettend zoet. Morgen maken we er maar een foto van, want anders gaat zijn moeder het niet geloven, zei oma.
Kim_S schreef: Leueueueueueueueueueueueueueueueueueueueueueuk!!!Ooooo.... Compliment. Je hebt les 1 flink geoefend
Hoe is mijn Hengeloooooos tot nu toe?![]()
![]()
K&D schreef: Ooooo.... Compliment. Je hebt les 1 flink geoefendEn les 2 ook:![]()
![]()
Ronald schreef: Heb mezelf een kadootje gegeven...tijd voor koffie!
![]()
Pluto schreef: tijd voor koffie!Yep. En zelf instelbaar, dus als ik wat sterker wil (handig met de berenburg!) dan kan dat gewoon. Gewoon. Omdat het kan!