Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Martine-Tom
Ronald schreef: Pff.... ruim 25 graden... het lijkt wel zomer!
Ik zit met trui, sokken en spijkerbroek op de bank en heb het koud  :P
Door Pauline
Eddie kwam thuis van zijn werk en daar was het 60 graden.... Hij heeft zichzelf de trap op gesleept en is ko op bed gevallen.... Arm joch.... :-*

Edit: als ik hem beklaag zegt ie altijd: dan had ik maar een vak moeten leren.... Humor blijft ie houden!
Door Kim_S
Pauline schreef: Eddie kwam thuis van zijn werk en daar was het 60 graden.... Hij heeft zichzelf de trap op gesleept en is ko op bed gevallen.... Arm joch.... :-*

Edit: als ik hem beklaag zegt ie altijd: dan had ik maar een vak moeten leren.... Humor blijft ie houden!
:o
Gratis sauna voor de medewerkers?

Hij zal wel een ijsje lusten denk ik!  :biggrin2:
- Judith - schreef: Vandaag voor het eerst een klein stapje vooruit bij mijn moeder. Ze heeft eindelijk wat gedronken dat er ook in bleef! En we hebben een klein blokje over de afdeling gewandeldschuifeld. Blij mee  :)!

En die lieve, lieve oude Sammerd heeft vandaag weer een heldendaad verricht: ze heeft een klein jongetje van zijn hondenangst afgeholpen. Ik breng haar elke dag als ik naar het ziekenhuis ga naar vrienden van mijn ouders (die ik al mijn hele leven ken), en die hebben sinds vandaag hun kleinzoon van 4 te logeren. Hij is helaas panisch voor honden. Ze hadden hem al wel voorbereid dat Sam zou komen, en hem ook verteld dat ze een 'oude oma' is.

Toen ik kwam liep hij met een angstig gezichtje met een grote boog om haar heen. En toen ik een paar uur later terug kwam, was hij hele verhalen tegen haar aan het vertellen. Oma en hij hadden met Sam gewandeld (die daar niet altijd meer even veel zin in heeft op de heenweg, de terugweg gaat een stuk vlotter  :biggrin2:), en hij wist ook te melden dat ze wel geplast maar niet gepoept had (dat laatste was zichtbaar een teleurstelling voor hem  ;D). Hij was steeds een stukje dichterbij gekomen en had haar uiteindelijk heel voorzichtig geaaid. Toen ze hem daarop een lik gaf, was hij om: Sam is nu zijn vriendin  :-*.

Toen we weggingen zat met zijn opa achter in de tuin bij een houtvuurtje maar kwam hard aangerend om Sam uit te zwaaien. 'Dag Sam, tot morgen, doeiiiiii'. Zooooo ontzettend zoet  :smitten:. Morgen maken we er maar een foto van, want anders gaat zijn moeder het niet geloven, zei oma.
Dat klinkt als een dag met een zonnetje tussen alle verdriet door Judith, fijn. :-*

Mijn duimen blijven draaien voor je moeder.
Door Buran en Co
:bigarmhug: voor iedereen die het kan gebruiken.

Natuurlijk nog steeds behoorlijk down maar ik moet zeggen dat Sky Radio wel helpt, top zoveel van zomerse hits. Lekker op de achtergrond terwijl ik aan het werk ben.

Vanmorgen met Oy terug geweest naar de DA, zijn pootje was helemaal rood en dik dus ze hebben het verbandje een stuk open geknipt omdat het te strak zat. En nu heeft hij ook nog een kap om omdat hij er teveel aan zat  :'(  Maar hij doet het zo goed, die lieve kleine jongen. Alleen niet wanneer ik hem alleen moet laten om de anderen even uit te laten dus dat gaan we de komende weken anders aanpakken. Ik ga alleen wandelen met de rest wanneer Ron thuis kan zijn bij Oy dus vroeg in de ochtend en in de avond. In de middag dan maar alleen even laten plassen. Zijn ze beetje solidair met hem.

@Nynke: hoop dat je beide wolfjes goed gaan reageren op de vocht afdrijvers  :-* :-*
Door eelke
Kwam er denk ik net op tijd achter dat Gijs zijn hals geïrriteerd. Ik denk voor het vele nat zijn van de week en de combi met de tekenband.
Gelukkig is ie zo'n braaf liefje, en kon ik hem op zijn rug leggen zodat ik goed zijn vacht daar kon wassen met betadine shampoo en uitspoelen met lauw water uit een emmer (steeds met een bekertje over hem heen gekapt). Daardoor is alleen het gedeelte wat gewassen moest worden nat geworden, en was ie dus ook weer zo droog geblazen.
Maar even heel goed in de gaten houden de komende dagen. Rook al een beetje hotspotterig.  :-X
Door TMG1961
Ben de hele dag bezig geweest met de water afvoer van platte dak. De vorige bewoner heeft er ondergronds een regelrecht zooitje van gemaakt. Afvoer van carport ligt gewoon los in de grond, dus al het water wat ervan af komt gaat bij stalletje de bodem in. Afvoer platte dak keuken is ook een ramp, heeft 4 verschillende diameters gebruikt en er zitten zelfs stukken bij waar gaten in geboord zijn, geen wonder dat de boel lekt. Als ik het geheel goed wil maken ben ik tussen de 750 en 1000 euro kwijt  :(
Door K&D
Kim_S schreef: Leueueueueueueueueueueueueueueueueueueueueueuk!!!  :D
Hoe is mijn Hengeloooooos tot nu toe?  :biggrin2: :P
Ooooo.... Compliment. Je hebt les 1 flink geoefend  :P :biggrin2:
Door Kaio
Naast het gewone corvee werk heb ik vandaag Stinkiewinkie gekamt en gewassen en gedroogd. Oja betere foto's gemaakt voor de makelaar.
En ik heb een nieuw jamie 30 minuten recept weten te maken in 1 uur!  :D en dat nog zonder een ontplofte bom in de keuken  :biggrin2: en nog lekker ook
En eindelijk na ruim een dag het iets wat mijn oog zwaar irriteerde en helemaal dik en rood maakte er eindelijk uitgespoeld gekregen ( hoop ik toch)
Oja en vanmorgen boos geworden op een vrouw met 2 kleine hondjes die tekeer gingen, ja ze vond het gedrag van de honden ook erg, nou niet alleen de honden, maar we hebben een gesprekje daarover gehad en ik heb wat laten zien met beloningen, hondje wist ik toch tijdelijk stil te krijgen  :biggrin2: en dat ook terwijl ik de moeilijste/ jongste bij me had en die deed het voorbeeldig!  :D Ik hoop dat ze heeft gezien dat het anders kan, ze was wel geinteresseerd. En ik weet ook weer dat het wel kan om iemand erop aan te spreken  ;)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door