Mini's 3-tal schreef: Monty Python hoef je ook niet te volgen. Gewoon lachen om de flauwe grappen en verder niksis de Silly Walks-app niet wat voor jou?Ik vind die humor echt fantastisch
![]()
http://www.telegraaf.nl/digitaal/games/ ... app__.html
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Mini's 3-tal schreef: Monty Python hoef je ook niet te volgen. Gewoon lachen om de flauwe grappen en verder niksis de Silly Walks-app niet wat voor jou?Ik vind die humor echt fantastisch
![]()
eelke schreef: Ik moet de komende weken echt jurkjes gaan kopen om mijn vrouwelijkheid te compenseren. Ik heb het de afgelopen weken alleen maar over bier, auto's en voetbal gehad.Ha, heb er uiteindelijk in mijn vakantie 3 gekocht!![]()
eelke schreef: Bitterballen!Echt! zo grappig! Ik vind mezelf te oud/dik voor rokken/jurkjes/korte broeken en merkte toen het zo heet was dat mijn spijkerbroeken toch wel warm zitten! Dus heb ik besloten om een maxi jurk te proberen zie je mijn benen tenminste niet en wel lekker luchtig. Puntje bij paaltje heb ik er nu vier!
Ha, heb er uiteindelijk in mijn vakantie 3 gekocht!
eelke schreef: Nou, krijg ze niet gevonden.ja open rug is lastig! helaas heb ik geen handige tips maar die zijn er vast wel?
Het ene jurkje heeft een open rug en nu weet ik niet wat ik er bh- technisch mee aan moet. Geeft nog best een gedoe, jurkjes hebben en aanwillen.