Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door eelke
Dank je wel!
Tot nu toe lukt het prima  8)
Heb nog geen ene flikker gedaan, op ff een rondje met de honden en wat stofzuigen na.  :biggrin2:

Joep het ook goed te pakken, die ligt heerlijk tegen mij aan geplakt steeds.
Door eelke
Bitterballen!
eelke schreef: Ik moet de komende weken echt jurkjes gaan kopen om mijn vrouwelijkheid te compenseren. Ik heb het de afgelopen weken alleen maar over bier, auto's en voetbal gehad.  ;D
Ha, heb er uiteindelijk in mijn vakantie 3 gekocht!
Door Mieke L.
eelke schreef: Bitterballen!

Ha, heb er uiteindelijk in mijn vakantie 3 gekocht!
Echt!  zo grappig! Ik vind mezelf te oud/dik voor rokken/jurkjes/korte broeken en merkte toen het zo heet was dat mijn spijkerbroeken toch wel warm zitten! Dus heb ik besloten om een maxi jurk te proberen zie je mijn benen tenminste niet en wel lekker luchtig. Puntje bij paaltje heb ik er nu vier!
bitterballen
Laatst gewijzigd door Mieke L. op ma 11 aug 2014, 00:03, 1 keer totaal gewijzigd.
Door eelke
Nou, krijg ze niet gevonden.

Het ene jurkje heeft een open rug en nu weet ik niet wat ik er bh- technisch mee aan moet. Geeft nog best een gedoe, jurkjes hebben en aanwillen.
Door Mieke L.
eelke schreef: Nou, krijg ze niet gevonden.

Het ene jurkje heeft een open rug en nu weet ik niet wat ik er bh- technisch mee aan moet. Geeft nog best een gedoe, jurkjes hebben en aanwillen.
ja open rug is lastig! helaas heb ik geen handige tips maar die zijn er vast wel?
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door