Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Roef & Hidde schreef: ook hier trekt bruintje het niet,maar we hebben een heerlijke tuin met opzet zwembad(tweede hands).Hier net zo.
en via de C1000 vouchers gespaart voor kortingen op dagjes uit.
als het weer een beetje mee wil werken hoor je mij niet klagen![]()
Pluto schreef: Ik heb vroegah heel Europa zo'n beetje wel gezien, van wandel/hike vakantie in de Ardennen tot luieren op het strand bij St Tropez en weer terug naar lekker snowboarden in alle grote wintersportgebieden die Europa rijk is. Ik ging meestal 3 keer per jaar, in de zomer ergens op het strand en in de winter 2x op wintersport, 1x hardcore in een goedkoop hotelletje en dan de hele dag op de pistes doorbrengen met mijn snowboardmaat en 1x met een groep vrienden in een chaletje lekker genieten.Je vergeet nog 2 a 3 weken all-inclusive in Sittard. In het Orbis
Vervolgens verstandig geworden en begrepen dat gaten niet groter dan handen dienen te zijn.
Nu met Joke nemen we een weekje vakantie rondom oud op nieuw voor de hondjes.
In de zomer een weekje om samen van het weer te genieten en voor de rest tussendoor een dagje hier of daar.
Deze zomer bezoeken we de oosterburen voor een bliksembezoekje aan een lieve mede BP-er!
orinake schreef: hier een weekje zweden. Zalig om er even tussenuit te zijn. We hebben wel de honden mee, de kindjes niet deze keer. We hopen tegen volgend jaar iemand te vinden die zo gek is om onze 6 kadetten te verzorgen zodat alle kindjes me op vakantie kunnen. Ik vind ze nu nog te klein.Mijn ouders reden met ons jaarlijks naar hongarije ( familie) in een auto met alleen arko, kinderzitjes wat was dat? En verder ook nog lang niet overal snelwegen en echt geen open grenzen, zeker bij hongarije niet. Tijden veranderen
Je moet rekenen dat de rit naar zweden ons 17u gekost heeft. Voor dan met 3 kinderen van 10 maand - 5 jaar en 7 jaar te doen vind ik ze nog te jong.
Volgend jaar zal het vermoedelijk oostenrijk worden of helemaal niets
We hebben voor de kindjes een abo voor planckendael en de antwerpse zoo ook. En als het weer het toelaat kunnen we naar de beekse bergen ook nog rijden.