Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Esthertjuh
Wij zijn in november 10 dagen en in juni ruim een week naar Spanje geweest. We hebben daar alles dus alleen vliegreis boeken is voldoende. En met Tess is dat prima gegaan :)
Door dinky89
In mei een midweekje naar America (Limburg) geweest, heerlijk!

Vroeger toen ik nog kind was deden we ook veel dagjes weg en vrijwel altijd even dagje naar eiland (voordeel van in Friesland wonen, dan is afstand goed te doen).
Door **Marjolijn**
Roef & Hidde schreef: ook hier trekt bruintje het niet,maar we hebben een heerlijke tuin met opzet zwembad(tweede hands).
en via de C1000 vouchers gespaart voor kortingen op dagjes uit.
als het weer een beetje mee wil werken hoor je mij niet klagen  :)
Hier net zo.
Financieel gaat het ook dit jaar helaas niet, je kunt het maar 1x uitgeven helaas.
We gaan een dagje naar de dierentuin, kaartjes met veel korting op de kop kunnen tikken, we hebben van de pv van het werk van manlief gratis kaartjes voor een grote buitenspeeltuin gehad en verder hopen we op mooi weer zodat we lekker in de tuin kunnen zitten en kunnen zwemmen. Eigen douche, eigen bed, eigen bank, helemaal prima
Door Pluto
Pluto schreef: Ik heb vroegah heel Europa zo'n beetje wel gezien, van wandel/hike vakantie in de Ardennen tot luieren op het strand bij St Tropez en weer terug naar lekker snowboarden in alle grote wintersportgebieden die Europa rijk is. Ik ging meestal 3 keer per jaar, in de zomer ergens op het strand en in de winter 2x op wintersport, 1x hardcore in een goedkoop hotelletje en dan de hele dag op de pistes doorbrengen met mijn snowboardmaat en 1x met een groep vrienden in een chaletje lekker genieten.

Vervolgens verstandig geworden en begrepen dat gaten niet groter dan handen dienen te zijn.

Nu met Joke nemen we een weekje vakantie rondom oud op nieuw voor de hondjes.
In de zomer een weekje om samen van het weer te genieten en voor de rest tussendoor een dagje hier of daar.
Deze zomer bezoeken we de oosterburen voor een bliksembezoekje aan een lieve mede BP-er!
Je vergeet nog 2 a 3 weken all-inclusive in Sittard. In het Orbis  ;)
Door Urs
Waar we nu wonen waan je je al op vakantie als je het werk weg denkt. Maar om toch even helemaal weg te zijn gaan we van de zomer met zijn drietjes een midweek naar Drenthe. Even er uit, even geen koeien, even geen huishouden en boerderij,  tijd voor ons en vooral Elena.

De oppas aan huis is geregeld en de koeien worden gewoon gemolken door onze vennoten.
Door Jantina
Wij wilden naar Frankrijk maar vinden niet wat we zoeken. Daarnaast heb ik ook geen drang om weg te willen, maar met een bedrijf aan huis heb je nooit vrij of vakantie en nu met een kleine heb ik wel eens behoefte aan family time. Dus deze zomer gewoon thuis en we nemen beiden 1 weekje vakantie. en hopen dat we eindelijk eens een plekje krijgen in de jachthaven zodat we weer een bootje kunnen kopen en daarmee lekker daagjes weg kunnen. In oktober nemen we dan wel vakantie op en afhankelijk van het weer gaan we naar de wadden of vliegen we naar het buitenland.
Door Borke
Overigens wonen we zelf zo heerlijk in het groen en aan een wandelgebied, dat familie maar wat graag op ons huis komt passen als wij op vakantie zijn.
Ideaal voor de poesjes  8)

Vakantie thuis is heerlijk, lekker grote koelkast en je hebt alles bij de hand.
Je moet je alleen wel los kunnen maken uit de normale werkweken routine en dat valt hier dan wel eens tegen.
Dat is dan weer het nadeel van thuiswerken: je zit bijna de hele tijd al thuis.
Door M@rina
Wij gaan half augustus voor 4 weken naar Frankrijk, 2 weken hoogseizoen, 2 weken laagseizoen, dat scheelt aanzienlijk in de prijs. De 1e 2 weken gaan zus en zwager mee de laatste 2 weken met z'n 4 tjes; Meneer M@rina, ik zie de gek en de poppeloppies. Mijn neef komt in ons huis met zijn vriendin. Heerlijk oefenen met samenwonen. Zij blij, wij blij!

Het huis staat in klein durp aan het einde van een doodlopende weg met aan het einde een riviertje. De tuin is omheind en er is nog een weiland om de tuin heen. In de omgeving kan je heerlijk wandelen en dat gaan we dan ook uitgebreid doen.
Vakantie doen wij met de poppeloppies. Hooguit een stedentripje, dan zijn ze bij mijn zus.

Afbeelding[/URL]

Afbeelding[/URL]

Afbeelding
Door orinake
hier een weekje zweden. Zalig om er even tussenuit te zijn. We hebben wel de honden mee, de kindjes niet deze keer. We hopen tegen volgend jaar iemand te vinden die zo gek is om onze 6 kadetten te verzorgen zodat alle kindjes me op vakantie kunnen. Ik vind ze nu nog te klein.
Je moet rekenen dat de rit naar zweden ons 17u gekost heeft. Voor dan met 3 kinderen van 10 maand - 5 jaar en 7 jaar te doen vind ik ze nog te jong.
Volgend jaar zal het vermoedelijk oostenrijk worden of helemaal niets ;)

We hebben voor de kindjes een abo voor planckendael en de antwerpse zoo ook. En als het weer het toelaat kunnen we naar de beekse bergen ook nog rijden.
Door Kaio
Hmm we hadden dit jaar al een week vakantie op terschelling. Met hondjes en speciaal voor opa Kaio,  lekker rennen.
Daarnaast zouden we zuid frankrijk doen voor ons samen met honden, laatste keer omdat ik kaio te oud vind daarna. Maar helaas af moeten zeggen, achteraf gelukkkig niet nodig, maar ja geen vakantie meer, dus nu toch 2 weken terschelling geregeld. Gewoon genieten.
Ik vind thuisblijven dus geen vakantie, dan 'moet' ik weer van alles doen enzo, en routine sluipt er dan ook in, dus lekker weg dan mot je wel anders doen! Echt vakantiegevoel!
orinake schreef: hier een weekje zweden. Zalig om er even tussenuit te zijn. We hebben wel de honden mee, de kindjes niet deze keer. We hopen tegen volgend jaar iemand te vinden die zo gek is om onze 6 kadetten te verzorgen zodat alle kindjes me op vakantie kunnen. Ik vind ze nu nog te klein.
Je moet rekenen dat de rit naar zweden ons 17u gekost heeft. Voor dan met 3 kinderen van 10 maand - 5 jaar en 7 jaar te doen vind ik ze nog te jong.
Volgend jaar zal het vermoedelijk oostenrijk worden of helemaal niets ;)

We hebben voor de kindjes een abo voor planckendael en de antwerpse zoo ook. En als het weer het toelaat kunnen we naar de beekse bergen ook nog rijden.
Mijn ouders reden met ons jaarlijks naar hongarije ( familie)  in een auto met alleen arko, kinderzitjes wat was dat? En verder ook nog lang niet overal snelwegen en echt geen open grenzen, zeker bij hongarije niet. Tijden veranderen  :biggrin2:
Door Els&Flow
Wij maken 1x per jaar een verre reis, dit jaar was dat naar Bali. In de zomermaanden zitten we regelmatig in het mooie Zeeland op de camping, hebben we strand en zee thuis voor de deur en een heerlijk huis om vakantie te vieren. Later in het jaar gaan we met Flow naar de sneeuw, nog geen idee hoe of wat voor de invulling daarvoor.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door