Dit is een vraag en aanbod rubriek voor BARF ingredienten en de Verzamelplaats

Moderator: Charlie Angel

Door Alvero
In week 28 wil ik een bestelling doen bij degomeat, zodat de vriezer weer gevuld is voor de vakantie. Levering is op vrijdag 19 juli.
Wil er iemand mee bestellen?

Degomeat is trouwens gesloten van 4 tot 16 augustus!
Door Envie
Ik ga a.s.zondag 6 juli een bestelling doen bij Degomeat en woon in Makkinga bij Oosterwolde, Z-O Friesland. Wanneer Alvero in de buurt woont bestel ik graag mee.......
Door Alvero
Donkerbroek, Makkinga ... ik vind het allemaal prima. Woon zelf in Haulerwijk.
Weet niet hoe laat er geleverd wordt ... moet wel werken 's middags namelijk.
Door Miezelien
vorige keer leverde degomeat (hier) op vrijdagmiddag. Ik ben er wel en vriesruimte genoeg.
Ik hoor het wel. Ik heb vnl runderlippen nodig om te drogen.
Door Envie
Ik ga vanavond bestellen, anders hebben mijn beesies geen eten volgende week  :P

Over 6 weken weer, kunnen we vast wel iets organiseren Donkerbroek en Haulerwijk  8)

Vanavond kijk ik hier nog even, dus mocht er nog iemand mee willen doen....doe een pb-tje met wat je wilt bestellen !!
Laatst gewijzigd door Envie op zo 06 jul 2014, 13:44, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Kaela
http://www.barfplaats.nl/forum/viewtopic.php?t=5

Iemand belangstelling uit Leeuwarden? Ik heb een doos eendenekken besteld, maar ik zou graag delen met mensen die ook een paar kilo daarvan willen.

Hertentrimsels heb ik nog niet besteld, maar als iemand wil delen heb ik wel belangstelling. Ik zou zelf 5 tot 10 kilo willen, dus dan blijft er wel wat over!

Ik kijk even of ik het rond die datum van 6 september bij Sietie afhalen kan, anders rij ik naar Heerenveen en ik kan natuurlijk voor anderen ook mee nemen.
Door zhiva
Karin, ik wil wel graag de hertentrimmings en eendennek met je delen. Heerenveen is voor mij weer makkelijker, maar leeuwarden of grou zou ook prima kunnen. of je moet het kunnen bewaren tot maandag dat ik het na het werk kom halen?
Door Kaela
Mooi Samantha! We kijken wel even wat er kan qua afhalen bij Sietie en anders doen we gewoon Heerenveen. En afhankelijk van hoe het gaat zal ik zorgen dat ik het wel even kwijt kan in de vriezer, dan komt het altijd goed. Bestel ik in ieder geval de hertentrimmings ook vast.
Door Irta
Is er iemand die mee wil bestellen bij Lupa rond de 20e?
Edit: gaat niet door, heb het al elders besteld.
Laatst gewijzigd door Irta op zo 13 jul 2014, 21:12, 1 keer totaal gewijzigd.
Door zhiva
Kaela schreef: Mooi Samantha! We kijken wel even wat er kan qua afhalen bij Sietie en anders doen we gewoon Heerenveen. En afhankelijk van hoe het gaat zal ik zorgen dat ik het wel even kwijt kan in de vriezer, dan komt het altijd goed. Bestel ik in ieder geval de hertentrimmings ook vast.
O0 Als jij de bestelling doet, betaal ik jou gewoon de helft is dat handig?
 Terug naar “Vraag en Aanbod BARF ingredienten en Verzamelplaats”

Barfplaats wordt gesponsord door