Kim_S schreef: Of als je thuis voor je kinderen zorgtOhja, das waar, moederschap is ook geen werk
Ik ruil heel graag met een 40-urige werkweek![]()

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Kim_S schreef: Of als je thuis voor je kinderen zorgtOhja, das waar, moederschap is ook geen werk
Ik ruil heel graag met een 40-urige werkweek![]()
Martine-Tom schreef: Ohja, das waar, moederschap is ook geen werkNeuh. Ik zit de hele dag op de bank te BP-en![]()
Kim_S schreef: Of als je thuis voor je kinderen zorgt ::)Ik ruil lekker niet!!!
Ik ruil heel graag met een 40-urige werkweek :biggrin2:
Kim_S schreef: Neuh. Ik zit de hele dag op de bank te BP-enWaarom heb ik nou beeld van een omgekeerde box met Mini-Kim 1 en 2 eronder en mama languit op de bank?![]()
Martine-Tom schreef: Waarom heb ik nou beeld van een omgekeerde box met Mini-Kim 1 en 2 eronder en mama languit op de bank?Ssssssst!![]()
Martine-Tom schreef: Als jouw kinderen hier ooit terug gaan lezen....nouja moederdagkado's kan je vanaf dan wel vergeten denk ik![]()
Hope schreef: Hier is het een drama. Het regent al twee dagen onophoudelijk pijpenstelen en dat begintnu toch echt heel lastig te worden.Hier ook, Lucky staat momenteel binnen in het koeien zandhok, zijn plek staat blank, de koeien zijn ook later naar buiten gedaan maar of het nog ophoud met regenen vandaag?
Alles is veranderd in een grote modderpoel, de paarden staan te klappertanden, ik heb al 3 regendekens doorweekt in de garage hangen, mijn regenjas kan het ook niet aan en de droger maakt overuren.
Kom maar op met die zon!
koekje schreef: Weervrouw Eelke, waarom is het zulk enorm prutweer?Omdat er water uit de lucht komt gepleurd.