Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Martine-Tom
Kim_S schreef: Of als je thuis voor je kinderen zorgt  ::)
Ik ruil heel graag met een 40-urige werkweek  :biggrin2:
Ohja, das waar, moederschap is ook geen werk :P
Door Kim_S
Martine-Tom schreef: Ohja, das waar, moederschap is ook geen werk :P
Neuh. Ik zit de hele dag op de bank te BP-en  :biggrin2:
Door Lil
Kim_S schreef: Of als je thuis voor je kinderen zorgt  ::)
Ik ruil heel graag met een 40-urige werkweek  :biggrin2:
Ik ruil lekker niet!!!

Al een uur bewolkt. Gras is af, ik half dood. Ga toch snel met de honden. Zou flink onweer komen namelijk.
Door Martine-Tom
Kim_S schreef: Neuh. Ik zit de hele dag op de bank te BP-en  :biggrin2:
Waarom heb ik nou beeld van een omgekeerde box met Mini-Kim 1 en 2 eronder en mama languit op de bank?  :D
Door Kim_S
Martine-Tom schreef: Waarom heb ik nou beeld van een omgekeerde box met Mini-Kim 1 en 2 eronder en mama languit op de bank?  :D
Ssssssst!  ;D
Door Martine-Tom
Als jouw kinderen hier ooit terug gaan lezen....nouja moederdagkado's kan je vanaf dan wel vergeten denk ik  :biggrin2:
Door Kim_S
Martine-Tom schreef: Als jouw kinderen hier ooit terug gaan lezen....nouja moederdagkado's kan je vanaf dan wel vergeten denk ik  :biggrin2:
:biggrin2:
Door Hope
Hier is het een drama. Het regent al twee dagen onophoudelijk pijpenstelen en dat begintnu toch echt heel lastig te worden.
Alles is veranderd in een grote modderpoel, de paarden staan te klappertanden, ik heb al 3 regendekens doorweekt in de garage hangen, mijn regenjas kan het ook niet aan en de droger maakt overuren.

Kom maar op met die zon!
Door Kaio
Nog ff en we kunnen in de tuin zwemmen! en de hondjes ook, scheelt weer benzine :-P

Hmm heb het koud...verwarming aanzetten?
Door TMG1961
Het regent hier inmiddels al ruim 38 uur onafgebroken en de watermeter staat inmiddels op ruim 70 mm sinds gisteren
Door Urs
Hope schreef: Hier is het een drama. Het regent al twee dagen onophoudelijk pijpenstelen en dat begintnu toch echt heel lastig te worden.
Alles is veranderd in een grote modderpoel, de paarden staan te klappertanden, ik heb al 3 regendekens doorweekt in de garage hangen, mijn regenjas kan het ook niet aan en de droger maakt overuren.

Kom maar op met die zon!
Hier ook, Lucky staat momenteel binnen in het koeien zandhok, zijn plek staat blank, de koeien zijn ook later naar buiten gedaan maar of het nog ophoud met regenen vandaag?
Door eelke
koekje schreef: Weervrouw Eelke, waarom is het zulk enorm prutweer?
Omdat er water uit de lucht komt gepleurd.

En omdat ik na morgen vakantie heb en het dan extra genieten is voor mij omdat het dan droger is  8)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door