Moyra vond het erg interessant allemaal.

Lekker gewerkt vanmiddag, het was heel rustig. De vakantie is hier begonnen.

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
TMG1961 schreef: Ben me aan het oriënteren hoe je een stamboom maakt en waar je alle informatie omtrent je voorouders kunt vinden. Tot op heden alleen mijn vader en moeder online gevonden via graftombe, voor de rest niemand kunnen vinden..lijkt wel of de hele familie niet bestaat of ik zoek verkeerdMijn opa en oom hebben dit gedaan en die gingen altijd naar gemeente archieven, volgens mij geboorteplaats van de betreffende familieleden,.
TMG1961 schreef: Ben me aan het oriënteren hoe je een stamboom maakt en waar je alle informatie omtrent je voorouders kunt vinden. Tot op heden alleen mijn vader en moeder online gevonden via graftombe, voor de rest niemand kunnen vinden..lijkt wel of de hele familie niet bestaat of ik zoek verkeerdEen verre tak van mijn familie doet zoiets via MyHeritage. Ik doe er niks mee dus geen idee of het wat is.
Pauline schreef: Daarnet met Eddie bij mam geweest. Ze was redelijk helder, we hebben een beetje gepraat. Aan het eind werd ze moe en dan merk je dat ze de weg weer een beetje kwijtraakt. Toen we met haar spraken over dat we het zo vervelend voor haar vonden hoe het nu ging, zei ze: "Ik heb een heel mooi leven gehad, niet vergeten". En die opmerking raakte me heel diep. Tot dat moment heb ik altijd gedacht dat zij alleen maar met beter worden bezig was. Dat wat ze zei deed me ineens beseffen (heel dom misschien) dat ze wel degelijk door heeft dat het zo maar afgelopen kan zijn. Gelukkig was Eddie bij me, die kan me troosten als geen ander dat kan.
- Judith - schreef:Ach gossie, wat zielig![]()
![]()
Hier was gisteren voor mijn moeder een dieptepunt qua alles. Ze was zo vreselijk ziek en had zo ongelooflijk veel pijn, dat ik er echt geen fiducie meer in had (en zij ook niet) Ze heeft er weer een aantal complicaties bij, zoals abcessen in het operatiegebied en een beginnend ontstoken operatiewond. Gelukkig zitten ze er deze keer wél bovenop, dus er is meteen met AB gestart. En vandaag is de lijn voor de parenterale voeding geplaatst, zodat ze hoop ik wat aan zal sterken de komende dagen. Ook de pijnmedicatie is flink opgevoerd, en dat scheelt ook een boel. Nu verder maar weer dag voor dag bekijken.
dinky89 schreef: Weet niet waar in het noorden je woont kaela maar hier in Groningen stad blijft het voorlopig nog wel even flink door regenen ;-)Het regent hier nu ook! Geeft niets, de plantjes kunnen het wel gebruiken!
OT: vandaag maar eens in huis bezig en nadenken hoe we de kat van de buren uit onze slaapkamer houden.