Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door -Annemarie-
Geprobeerd een verdwaald kuikentje van de achterburen te vangen, maar dat is redelijk kansloos.  :-\  Die zit nu in onze tuin verstopt tussen de bamboe. Heb wat graan en water neergezet, hoop dat 'ie het redt vannacht, en morgen de weg terug gaat vinden.
Moyra vond het erg interessant allemaal.  ::)  We zijn maar binnen gaan zitten.  :P

Lekker gewerkt vanmiddag, het was heel rustig. De vakantie is hier begonnen.  :)
Door TMG1961
Ben me aan het oriënteren hoe je een stamboom maakt en waar je alle informatie omtrent je voorouders kunt vinden. Tot op heden alleen mijn vader en moeder online gevonden via graftombe, voor de rest niemand kunnen vinden..lijkt wel of de hele familie niet bestaat of ik zoek verkeerd
Door Martine-Tom
TMG1961 schreef: Ben me aan het oriënteren hoe je een stamboom maakt en waar je alle informatie omtrent je voorouders kunt vinden. Tot op heden alleen mijn vader en moeder online gevonden via graftombe, voor de rest niemand kunnen vinden..lijkt wel of de hele familie niet bestaat of ik zoek verkeerd
Mijn opa en oom hebben dit gedaan en die gingen altijd naar gemeente archieven, volgens mij geboorteplaats van de betreffende familieleden,.
Door Kim_S
TMG1961 schreef: Ben me aan het oriënteren hoe je een stamboom maakt en waar je alle informatie omtrent je voorouders kunt vinden. Tot op heden alleen mijn vader en moeder online gevonden via graftombe, voor de rest niemand kunnen vinden..lijkt wel of de hele familie niet bestaat of ik zoek verkeerd
Een verre tak van mijn familie doet zoiets via MyHeritage. Ik doe er niks mee dus geen idee of het wat is.

OT: Moe. In het lijf, en in het koppie. En nog zo veel te doen.
*klaagmodus uit*
*schouders eronder modus aan*
Door - Judith -
Pauline schreef: Daarnet met Eddie bij mam geweest. Ze was redelijk helder, we hebben een beetje gepraat. Aan het eind werd ze moe en dan merk je dat ze de weg weer een beetje kwijtraakt. Toen we met haar spraken over dat we het zo vervelend voor haar vonden hoe het nu ging, zei ze: "Ik heb een heel mooi leven gehad, niet vergeten".  En die opmerking raakte me heel diep. Tot dat moment heb ik altijd gedacht dat zij alleen maar met beter worden bezig was. Dat wat ze zei deed me ineens beseffen (heel dom misschien) dat ze wel degelijk door heeft dat het zo maar afgelopen kan zijn. Gelukkig was Eddie bij me, die kan me troosten als geen ander dat kan.
:-* :-* :-*

Hier was gisteren voor mijn moeder een dieptepunt qua alles. Ze was zo vreselijk ziek en had zo ongelooflijk veel pijn, dat ik er echt geen fiducie meer in had (en zij ook niet) Ze heeft er weer een aantal complicaties bij, zoals abcessen in het operatiegebied en een beginnend ontstoken operatiewond. Gelukkig zitten ze er deze keer wél bovenop, dus er is meteen met AB gestart. En vandaag is de lijn voor de parenterale voeding geplaatst, zodat ze hoop ik wat aan zal sterken de komende dagen. Ook de pijnmedicatie is flink opgevoerd, en dat scheelt ook een boel. Nu verder maar weer dag voor dag bekijken.
Door Lizzy
- Judith - schreef: :-* :-* :-*

Hier was gisteren voor mijn moeder een dieptepunt qua alles. Ze was zo vreselijk ziek en had zo ongelooflijk veel pijn, dat ik er echt geen fiducie meer in had (en zij ook niet) Ze heeft er weer een aantal complicaties bij, zoals abcessen in het operatiegebied en een beginnend ontstoken operatiewond. Gelukkig zitten ze er deze keer wél bovenop, dus er is meteen met AB gestart. En vandaag is de lijn voor de parenterale voeding geplaatst, zodat ze hoop ik wat aan zal sterken de komende dagen. Ook de pijnmedicatie is flink opgevoerd, en dat scheelt ook een boel. Nu verder maar weer dag voor dag bekijken.
Ach gossie, wat zielig :'(. Ik hoop met je mee, dat je moeder de komende dagen aan zal sterken en de pijn over gaat. He potver :'(. Wel gelukkig dat ze dit keer sneller handelen in het ziekenhuis. Gaat het overall wat beter daar nu?

Sterkte met je mams Judith :-*

Jij ook Pauline :-*
Door eelke
Regen.....het zal weer eens geen dinsdag zijn ook! Vast weer geen rijles vanavond als het niet snel stopt...  >:(

Nou ja, we zullen zien. Zit in ieder geval al startklaar voor 3 uur vergaderen. Dan naar huis, honden uitlaten, eten koken, thuiswerken, 5 cliëntgesprekken en dan dus maar zien of we wel of niet lessen. Anders naar oma ivm de sterfdag van opa.
Door Kaela
Hier in het noorden is het nog droog, dus heb een klein rondje met Oscar gefietst. Zo leuk, we hebben 1 lang stuk van 500 meter, daar mag hij hard. Eerst bleef hij draven, maar opeens kreeg ie de geest, keek me blij aan en zoefffff! Even lekker hollen!

Nu nog heel even wat in de tuin rommelen en dan maar eens de planning van boodschapjes, intratuin en werkoverleg (op mijn roostervrije dag, altijd leuk...) bedenken.
Door dinky89
Weet niet waar in het noorden je woont kaela maar hier in Groningen stad blijft het voorlopig nog wel even flink door regenen ;-)

OT: vandaag maar eens in huis bezig en nadenken hoe we de kat van de buren uit onze slaapkamer houden.
Door TMG1961
Het lekt nog altijd in stalletje :( Heb afvoer dak iets aangepast en straks maar eens kijken of het nu droog blijft. Anders zwager om raad vragen, de lekkage zit op een zeer lastige plek, achter leidingen in een hoek waar 2 muren bij elkaar komen. Had alles afgekit maar vanochtend lekte het helaas nog altijd.

Net nog eens gekeken en het lekt nog altijd. Grootste lek zit helemaal bovenin de hoek net achter een balk op een plek waar je zo goed als niet bijkomt :( Straks als het droog is maar eens kijken of ik het aan de buitenkant kan zien waar het lek zit en of ik het vandaar uit kan dichten.
Laatst gewijzigd door TMG1961 op di 08 jul 2014, 11:43, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Kaela
dinky89 schreef: Weet niet waar in het noorden je woont kaela maar hier in Groningen stad blijft het voorlopig nog wel even flink door regenen ;-)

OT: vandaag maar eens in huis bezig en nadenken hoe we de kat van de buren uit onze slaapkamer houden.
Het regent hier nu ook! Geeft niets, de plantjes kunnen het wel gebruiken!

Heb mijn rondje winkels af en heb net in de regen een nieuwe clematis geplant. Hopelijk gaat deze het wat beter doen en blijft Oscar er vanaf!
Door Pauline
Judith.... in gedachten houd ik je even heel stevig vast, ik weet dat jij bij mij hetzelfde doet.  :bigarmhug: Ik hoop dat je moeder toch de goede (pijnvrije) kant weer op gaat.  :-*

Ja Astrid mijn moeder is een geweldige moeder, altijd geweest en dat zal ze (voor mij) blijven tot haar laatste snik, om over mijn vader maar niet te spreken. Ik heb zoveel steun van geliefden om me heen, heel geweldig.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door