Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Kim_S schreef: Gisteren kip-madras gegeten, zoiets Koek?Ik dacht dat meneer_S zo handig was met auto's
Pffff, auto staat bij de garage. Rem linksachter zat (blijkbaar al een tijd) muurvast. Morgen is hij klaar, en doen ze meteen de keuring. Hopelijk gaat dat zonder problemen, en is de rekening acceptabel.
Manlief is nu naar zijn werk in een Smart![]()
![]()
![]()
Mini's 3-tal schreef: Ik dacht dat meneer_S zo handig was met auto'sIssie ook!![]()
Kim_S schreef: Issie ook!Dat is toch hetzelfde concernHij had dit ook best zelf kunnen repareren.
Maar hij moest van mij naar de garage voor een laatste TüV-check en om de handrem af te stellen. Das bij een Voyager nogal een gedoe. Meneer werkt alleen nog maar de laatste tijd, dus had steeds geen tijd om te sleutelen
Scheelt meneer een hoop frustratie ook. Behalve het moeten rijden in een Smart dan![]()
![]()
Mini's 3-tal schreef: Dat is toch hetzelfde concernJe moet ook niet werken tijdens het BP-enAd andere kant, Maybach ook, maar die geven ze hem dan weer niet mee
Net per ongeluk een verkeerde container afgeleverd, potverdorie. Gelukkig niet ver, maar wel een stukje de verkeerde kant op.
Kim_S schreef: Je moet ook niet werken tijdens het BP-enDoe ik ook niet ;-) Feletoon is al vaak genoeg gesneuveld tijdens het lossen vroeger.
![]()
hannabelgje schreef: Mijn belastingaangifte gedaan. Voor beide landen een fikse aanslag. In ned omdat ze de wet met terugwerkende kracht hebben gewijzigd met een niet legale procedure en in be omdat ze vergeten zijn in te houden op de ww. En bedankt. Geen idee hoe ik dat moet betalen aangezien ik sinds het verlies van mijn baan giga ben gekelderd qua inkomsten. Wordt betaalregelingen treffen vrees ik of mezelf failliet laten verklaren is ook een optie.Bij Nederlandse belastingdienst zijn ze aardig makkelijk met betalingsregelingen ;-) zou daar dus heen bellen voor een regeling (bellen krijg je sneller reactie dan brief en je situatie uitleggen). Veel succes!![]()