Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door koekje
Ik zou vandaag ook veel dingen willen doen. Naar de glasbak, plastiek wegbrengen, groenteturk, misschien c1000, ik wassen, Veraatje in bad, keuken opruimen, koken, was doen.
Door Kim_S
Gisteren kip-madras gegeten, zoiets Koek?  :biggrin2:

Pffff, auto staat bij de garage. Rem linksachter zat (blijkbaar al een tijd) muurvast. Morgen is hij klaar, en doen ze meteen de keuring. Hopelijk gaat dat zonder problemen, en is de rekening acceptabel.

Manlief is nu naar zijn werk in een Smart  :2funny: :2funny: :2funny:
Kim_S schreef: Gisteren kip-madras gegeten, zoiets Koek?  :biggrin2:

Pffff, auto staat bij de garage. Rem linksachter zat (blijkbaar al een tijd) muurvast. Morgen is hij klaar, en doen ze meteen de keuring. Hopelijk gaat dat zonder problemen, en is de rekening acceptabel.

Manlief is nu naar zijn werk in een Smart  :2funny: :2funny: :2funny:
Ik dacht dat meneer_S zo handig was met auto's :biggrin2:
Door Kim_S
Mini's 3-tal schreef: Ik dacht dat meneer_S zo handig was met auto's :biggrin2:
Issie ook!  :) Hij had dit ook best zelf kunnen repareren.
Maar hij moest van mij naar de garage voor een laatste TüV-check en om de handrem af te stellen. Das bij een Voyager nogal een gedoe. Meneer werkt alleen nog maar de laatste tijd, dus had steeds geen tijd om te sleutelen  ;)
Scheelt meneer een hoop frustratie ook. Behalve het moeten rijden in een Smart dan  ::) :biggrin2:
Kim_S schreef: Issie ook!  :) Hij had dit ook best zelf kunnen repareren.
Maar hij moest van mij naar de garage voor een laatste TüV-check en om de handrem af te stellen. Das bij een Voyager nogal een gedoe. Meneer werkt alleen nog maar de laatste tijd, dus had steeds geen tijd om te sleutelen  ;)
Scheelt meneer een hoop frustratie ook. Behalve het moeten rijden in een Smart dan  ::) :biggrin2:
Dat is toch hetzelfde concern :biggrin2: Ad andere kant, Maybach ook, maar die geven ze hem dan weer niet mee >:(

Net per ongeluk een verkeerde container afgeleverd, potverdorie. Gelukkig niet ver, maar wel een stukje de verkeerde kant op.
Mini's 3-tal schreef: Dat is toch hetzelfde concern :biggrin2: Ad andere kant, Maybach ook, maar die geven ze hem dan weer niet mee >:(

Net per ongeluk een verkeerde container afgeleverd, potverdorie. Gelukkig niet ver, maar wel een stukje de verkeerde kant op.
Je moet ook niet werken tijdens het BP-en  ::)
:P
Door kira
Potver de potver, kleine beer heeft in een een slim momentje alle hechtingen uit haar poot verwijderd. En heel netjes en kundig, ze kan wel dierenarts worden.
Door Pauline
Oei.... da's natuurlijk niet de bedoeling.... En nu?

Daarnet met Eddie bij mam geweest. Ze was redelijk helder, we hebben een beetje gepraat. Aan het eind werd ze moe en dan merk je dat ze de weg weer een beetje kwijtraakt. Toen we met haar spraken over dat we het zo vervelend voor haar vonden hoe het nu ging, zei ze: "Ik heb een heel mooi leven gehad, niet vergeten".  En die opmerking raakte me heel diep. Tot dat moment heb ik altijd gedacht dat zij alleen maar met beter worden bezig was. Dat wat ze zei deed me ineens beseffen (heel dom misschien) dat ze wel degelijk door heeft dat het zo maar afgelopen kan zijn. Gelukkig was Eddie bij me, die kan me troosten als geen ander dat kan.

Thuis met Joep geoefend en als ik zijn teentje masseer trekt hij zijn pootjes flink terug, gelukkig aan beide kanten. Als we moeten oefenen met op zijn pootjes staan heeft meneer daar meestal geen zin in. En dan laat je je lekker door je voorpoten zakken, zodat je niet hoeft te staan...... ::)
Mijn belastingaangifte gedaan. Voor beide landen een fikse aanslag. In ned omdat ze de wet met terugwerkende kracht hebben gewijzigd met een niet legale procedure en in be omdat ze vergeten zijn in te houden op de ww. En bedankt. Geen idee hoe ik dat moet betalen aangezien ik sinds het verlies van mijn baan giga ben gekelderd qua inkomsten. Wordt betaalregelingen treffen vrees ik of mezelf failliet laten verklaren is ook een optie.
Door Kaela
Oh bah Hannah, dat klinkt alles behalve leuk  :(.

OT: eerste dagje werken zit er weer op. Was wel weer leuk, maar knallende koppijn, dus het was wel even doorbijten. Nu aan het voorbereiden voor het avondeten, een van onze vakantie oppassen komt eten. Ze neemt vis mee voor bij het eten in het aquarium  :biggrin2:
Door dinky89
hannabelgje schreef: Mijn belastingaangifte gedaan. Voor beide landen een fikse aanslag. In ned omdat ze de wet met terugwerkende kracht hebben gewijzigd met een niet legale procedure en in be omdat ze vergeten zijn in te houden op de ww. En bedankt. Geen idee hoe ik dat moet betalen aangezien ik sinds het verlies van mijn baan giga ben gekelderd qua inkomsten. Wordt betaalregelingen treffen vrees ik of mezelf failliet laten verklaren is ook een optie. Afbeelding
Bij Nederlandse belastingdienst zijn ze aardig makkelijk met betalingsregelingen ;-) zou daar dus heen bellen voor een regeling (bellen krijg je sneller reactie dan brief en je situatie uitleggen). Veel succes!

Wat een mooie woorden van je moeder Pauline! Snap dat het ook enorm confronterend is en daardoor emotioneel maar toch is het ook fijn te weten dat ze het zo ziet, dat ze mooi leven heeft gehad en genoten heeft ;-)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door