Lizzy schreef: Ik gooi het 's morgens door mijn fruit smoothie. En het smaakt nergens naarDat klinkt goed dat het negens naar smaakt. Maar dat vind ik juist prettig. Ik vind lijnzaad goor bijv.

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Lizzy schreef: Ik gooi het 's morgens door mijn fruit smoothie. En het smaakt nergens naarDat klinkt goed dat het negens naar smaakt. Maar dat vind ik juist prettig. Ik vind lijnzaad goor bijv.
Extreme schreef: Ik kreeg de waarschuwing voor chia zaad, als je bv bloedverdunners slikt mag je geen chiazaad gebruiken, of voor mannen als ze prostaatklachten hebben mogen ze dit ook niet gebruiken. Lees eerst even goed op internet, het is niet zo onschuldig als het lijkt, liever knikkeren dan andere problemen. Succes met je anti knikker zoektochtDank de voor de waarschuwing , ik ga het zeker goed doorlezen![]()
Cathy schreef: Dat klinkt goed dat het negens naar smaaktJe moet wel heeeeel goed op lijnzaad kauwen. Deed je dat op deze manier?lijnzaad schepte ik zo in mijn mond , met veel water er bij
![]()
Nadia schreef: Je moet wel heeeeel goed op lijnzaad kauwen. Deed je dat op deze manier?Bij mij ook
Ik gebruik ook Chia zaad. Maar merk niks wat betreft de stoelgang. (Hoeft ook niet).
Magnesium werkt wel heel goed. Je ontlasting gaat er wel enorm van stinken.
pearlsofpassion schreef: Kiwi's?Pompelmoes ken ik niet , maar de rest allemaal al geprobeerd , maar werk niet .
Pruimen?
Pompelmoes?
Perzik schijnt ook te helpen.
Mijn schoonmoeder eet ook elke ochtend haar kiwi en pompelmoes omdat ze anders last krijgt.
Ik heb heel mijn jeugd geen bananen kunnen eten en vrijwel dagelijks kiwi gegeten om naar toilet te kunnen gaan anders had ik een hele dag door krampen.
Sinds ik vrijwel geen koolhydraten meer eet, is dat wel over. Als ik een keertje gewoon een broodmaaltijd eet, voel ik dat de volgende dag serieus, maar als ik dan wat extra fruit eet, is het met 1 dag wel over.
Voor de rest kan ik voor het eerst in mijn leven steeds op hetzelfde moment op de dag naar toilet. Heel gemakkelijk.
Lizzy schreef: Ik gooi het 's morgens door mijn fruit smoothie. En het smaakt nergens naarHier precies zo door de smoothie.. Maar dat vind ik juist prettig. Ik vind lijnzaad goor bijv.
Cathy schreef: Bij mij ookSuper!! Ik heb het gelukkig zelf nog nooit hoeven gebruiken![]()
Cathy schreef: Pompelmoes ken ik niet , maar de rest allemaal al geprobeerd , maar werk niet .Grapefruit
Nadia schreef: Pompelmoes is volgensmij iets anders dan grapefruit. Het is wel aan elkaar verwant.KLopt, Pompelmoes is nog een slag groter dan een grapefruit. Ik vond het een dikschillig smaakloos ding.