Handeltjes doen we buiten bp dames.

[/quote]
Haha, tis ook geen Kim-handel hoor! Kim, hij rijdt 1 op 8... en echt niet geschikt voor kindjes op de achterbank.
Is t type rally auto... allejezus stug op de weg maar hij kan hard door de bochten, rijdt als een kart.
Maxi, ik kan me echt niet voorstellen dat een bp'er m wil kopen hoor

[quote="koekje"]
Is dat het autootje van meneer Eelke?
Ik heb eens in een vorig autootje van hem gezeten, die verlaagde golf (was toch een golf?). We gingen met de Victims ergens niet te ver weg optreden doen, ik dacht Roosendaal ofzo. Vanaf Moerstraten werd ik in de golf geparkeerd, want daar was nog plek. Meneer koekje reed iig met Struik in het busje.
En die namen een weg met drempels. En daar kon de golf alleen langzaam en schuin overheen; ik hoor meneer Eelke er nog om vloeken

[/quote]

We hebben vanavond nog met zijn alle sentimenteel gezwalmt dat dit wel de perfecte toer-bus had geweest (we stonden bij de bassist voor de deur...) Nou ja, vooral meneer Eelke dan. Die vind het nog steeds erg dat de band gestopt is.
God, wat was die golf een drama ding met drempels zeg. Maar oh wat vind ik m tof toen we verkering kregen, zat gewoon een ingebouwde playstation met scherm in!