Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

[quote="Maxi's 3-tal"]
Handeltjes doen we buiten bp dames. ::)
[/quote]

Haha, tis ook geen Kim-handel hoor! Kim, hij rijdt 1 op 8... en echt niet geschikt voor kindjes op de achterbank.
Is t type rally auto... allejezus stug op de weg maar hij kan hard door de bochten, rijdt als een kart.

Maxi, ik kan me echt niet voorstellen dat een bp'er m wil kopen hoor ;)

[quote="koekje"]
Is dat het autootje van meneer Eelke?
Ik heb eens in een vorig autootje van hem gezeten, die verlaagde golf (was toch een golf?). We gingen met de Victims ergens niet te ver weg optreden doen, ik dacht Roosendaal ofzo. Vanaf Moerstraten werd ik in de golf geparkeerd, want daar was nog plek. Meneer koekje reed iig met Struik in het busje.
En die namen een weg met drempels. En daar kon de golf alleen langzaam en schuin overheen; ik hoor meneer Eelke er nog om vloeken  ;D

[/quote]

:biggrin2: ja dat was de golf :smitten: na de golf heeft ie deze gekocht.
We hebben vanavond nog met zijn alle sentimenteel gezwalmt dat dit wel de perfecte toer-bus had geweest (we stonden bij de bassist voor de deur...) Nou ja, vooral meneer Eelke dan. Die vind het nog steeds erg dat de band gestopt is.

God, wat was die golf een drama ding met drempels zeg. Maar oh wat vind ik m tof toen we verkering kregen, zat gewoon een ingebouwde playstation met scherm in!
[quote="Kim_S"]
Eelke!

Meneer S had ook een verlaagde Golf toen ik hem leerde kennen!  :D
[/quote]

:smitten:

Gezien het leeftijdsverschil vast een 2 of 3?

Ik mocht die auto gewoon ook al lenen de eerste maand dat ik mijn rijbewijs had. Hoe lief was dat! Verlaagd, allerlei kappen en bumpers erop, een boel fratsen...
Wij woonden toen in een doodlopende straat, met 100 meter verder een parkeerplaatsje waar hij dan parkeerde. Ik hoefde nooit te wachten tot hij aanbelde, maar hoorde hem al aankomen :smitten:
[quote="eelke"]

Gezien het leeftijdsverschil vast een 2 of 3?

Ik mocht die auto gewoon ook al lenen de eerste maand dat ik mijn rijbewijs had. Hoe lief was dat! Verlaagd, allerlei kappen en bumpers erop, een boel fratsen...
Wij woonden toen in een doodlopende straat, met 100 meter verder een parkeerplaatsje waar hij dan parkeerde. Ik hoefde nooit te wachten tot hij aanbelde, maar hoorde hem al aankomen :smitten:
[/quote]

Een Golf II GTI uit 1986  :smitten:
[quote="Kim_S"]
Een Golf II GTI uit 1986  :smitten:
[/quote]

Ik wilde ook altijd een golf. 1 of 2. Die ronde koplampjes zijn zoooooooooo mooi.

Eigenlijk wilde ik er altijd zo een; 'een station met chrome randjes rond de ramen'

Afbeelding
[quote="Kim_S"]
Das een lijkwagen  :o
:biggrin2:
[/quote]

Maar die heeft ook wel zo'n ding op het dak zoals wij nu hebben!

Maar wij hebben ook een trap er naar toe  8) waar je niet op kan klimmen trouwens, maar da's maar een detail he  ;D
Hondjes zijn ook meegeweest  :D

Joep vind het fan-tas-tisch! Die zit wel op zijn plek daar. Gijs vind het vooral nog erg spannend, tijdens het rijden gaat het prima, maar die wil er zo snel mogelijk in, of zo snel mogelijk uit.

Afbeelding

[quote="eelke"]
Hondjes zijn ook meegeweest  :D

Joep vind het fan-tas-tisch! Die zit wel op zijn plek daar. Gijs vind het vooral nog erg spannend, tijdens het rijden gaat het prima, maar die wil er zo snel mogelijk in, of zo snel mogelijk uit.

[/quote]
Joep wil in een volgend leven graag vrachtautochauffeur worden.  ;D ;D Geweldig, die blik.
Ja hij lekt :P maar dat moeten we nog even fixen, gaat wel lukken.

En het was een beetje vervelend dat de garage hem niet wil maken, en ik nog geen andere gevonden heb die het kan... is allemaal gereedschap met engelse maten. Dus nu zelf maar aanschaffen, en zelf aan de klus. We weten welke onderdelen, en waar we die kunnen bestellen, gereedschap worden we dinsdag over gebeld, krik en assteunen ook al geregeld...
We hebben er vandaag zeil in gelegd, en ik heb net de velgen gepoetst met chrome poets. Shine shine!  8)
Het is nu wel even gedoe om zelf gereedschap aan te schaffen, maar dat verdient zich vast terug en onderweg is het ook handig, als je zelf gereedschap hebt.
Mooi zeil er in, die vloerbedekking leek me toch niet zo fijn.

Hebben jullie het tapijt er uit gesloopt?

Je plaatst nog wel even een fotootje van het nieuwe interieur  :P :biggrin2:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door