Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Mieke L.
Martine-Tom schreef: Wat een weekend!
Donderdag kwam liefste din hierheen, Tom weggebracht naar de oppas en door gereden naar een restaurant waar we echt schandalig lekker gegeten hebben, Asian fusion.
Vrijdag eerst om 11 uur een afspraak en van daaruit gelijk door naar de Brouwersdam voor Concert at Sea, genoten van de opening en toen het terrein op...en ik was zoooooooo moe....even onderschat hoeveel impact die griep nog had...en ietwat weinigjes geslapen (3.5 uur  :-X) keek er bijna scheel van...om 19 uur wilde din ook wel weg...graag!  :P
Rond 9 uur thuis en ik kon mijn ogen niet meer open houden, werd gewoon misselijk van de moeheid, zaterdag zouden we bij het eerste concert al gaan en vooraan gaan staan...dat ging hem dus niet worden...uiteindelijk rond 14 uur naar het terrein gegaan en de laatste 2 concerten (Ilse de Lange en Blof) meegemaakt en zo ontzettend genoten! En leerpuntje...niet zover over mn grenzen gaan...niet slim  ;)
Ik heb de recensies gelezen van Concert at Sea en die waren zeer lovend! Moet hartstikke leuk geweest zijn jammer dat je zo moe was hoop dat je snel weer wat fitter bent. Ondertussen hebben we je hier wel gemist in het WK topic  ::)
Door hannabelgje
Vanmorgen Zoë naar mijn ouders gebracht omdat de oppas op vakantie is. Vanavond na het werk ook weer braaf opgehaald, of dat was in elk geval de bedoeling. Toen ik daar binnen liep bleek mijn moeder ziek te zijn. Een infectie op haar longen. Ik heb maar braaf eten gekookt voor ze en ben na het eten naar huis gegaan. Ik hoop dat ze zich vlug weer wat beter voelt.
Door K&D
- Judith - schreef: Ja joh, tuurlijk! En ik wist van iedereen ook nog hoe hun toenmalige hond heette  ::) :biggrin2:
Ik herken veel mensen aan de hond. Als ik ze in de stad zou tegenkomen zonder viervoeter, dan zou ik ze waarschijnlijk voorbijlopen... :-[ :biggrin2:
Door Ronald
Mini's 3-tal schreef: Wat hebbie gedaan dan?
Ik had hem in een borstzakje van mijn vest, maakte een rare beweging en hij viel eruit. Precies op een stoeprand.

Telefoon doet het nog. Het is alleen het glas.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door