koekje schreef: Ik ben klaar met strijken.

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Martine-Tom schreef: Wat een weekend!Ik heb de recensies gelezen van Concert at Sea en die waren zeer lovend! Moet hartstikke leuk geweest zijn jammer dat je zo moe was hoop dat je snel weer wat fitter bent. Ondertussen hebben we je hier wel gemist in het WK topic
Donderdag kwam liefste din hierheen, Tom weggebracht naar de oppas en door gereden naar een restaurant waar we echt schandalig lekker gegeten hebben, Asian fusion.
Vrijdag eerst om 11 uur een afspraak en van daaruit gelijk door naar de Brouwersdam voor Concert at Sea, genoten van de opening en toen het terrein op...en ik was zoooooooo moe....even onderschat hoeveel impact die griep nog had...en ietwat weinigjes geslapen (3.5 uur) keek er bijna scheel van...om 19 uur wilde din ook wel weg...graag!
Rond 9 uur thuis en ik kon mijn ogen niet meer open houden, werd gewoon misselijk van de moeheid, zaterdag zouden we bij het eerste concert al gaan en vooraan gaan staan...dat ging hem dus niet worden...uiteindelijk rond 14 uur naar het terrein gegaan en de laatste 2 concerten (Ilse de Lange en Blof) meegemaakt en zo ontzettend genoten! En leerpuntje...niet zover over mn grenzen gaan...niet slim![]()
Ronald schreef: So much for gorilla glass...Bokito heb ut toch stuk gemaakt?![]()
![]()
Pluto schreef: Bokito heb ut toch stuk gemaakt?Yep... Foto volgt...
![]()
- Judith - schreef: Ja joh, tuurlijk! En ik wist van iedereen ook nog hoe hun toenmalige hond heetteIk herken veel mensen aan de hond. Als ik ze in de stad zou tegenkomen zonder viervoeter, dan zou ik ze waarschijnlijk voorbijlopen...![]()
![]()
koekje schreef: Ik ben klaar met strijken.22:41 - 18:41 = 4 uur. Heb je de was van de buren rondom in de straat ook gestreken?
Mini's 3-tal schreef: Wat hebbie gedaan dan?Ik had hem in een borstzakje van mijn vest, maakte een rare beweging en hij viel eruit. Precies op een stoeprand.
K&D schreef: 22:41 - 18:41 = 4 uur. Heb je de was van de buren rondom in de straat ook gestreken?![]()