sylvia schreef:
Ja het is heel erg maar kattenfokkers zijn wat voeding betreft net een jaar of 10 helemaal over op de heilige brok , blik vinden ze ook nog goed maar vers.... of je ze wilt vergiftigen (op enkele fokkers na dan he ) Ik zou toch gewoon eens goed gaan zitten en uitleggen dat ji je heel erg hebt verdiept in voeding en gezondheid bij honden en katten en dat een goeie opbouw van de darmflora alleen mogelik is met versvoer, en of ze dan als consessie naar jou misschien dan alleen jouw kitten vers erbij willen geven. Helemaal op vers kan je natuurlijk gevoegelijk vergeten ben ik bang, maar nee heb je ja kun je krijgen.
Ze is er niet super negatief over, maar ze laat zich niet overtuigen dat vers beter is.
Nou moet ik eerlijk zeggen dat ik het ook erg moeilijk vind om het goed uit te leggen.
Als ik bijvoorbeeld kittens zou hebben dan kregen die vers. Kwam er dan een koper bij me die brokken wil geven zou ik me ook verzetten en proberen de koper van gedachten te veranderen.
Je wilt het beste voor je kitten en dat is voor mij vers, maar voor haar brok.
Ik zal het nog wel eens voorzichtig vragen, maar ik vrees dat ik weinig kans maak.