Maxi's 3-tal schreef: Komt hij; links mijn oude chevy, rechts onze nieuwe station chevy met automaat!Mooie auto! Veel rijplezier
![]()

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Maxi's 3-tal schreef: Komt hij; links mijn oude chevy, rechts onze nieuwe station chevy met automaat!Mooie auto! Veel rijplezier
![]()
Ronald schreef: Voor de kijkers precies andersom?Nee Ronald, de auto die ik heb ingeruild was nieuwer dan de auto die we nu hebben.![]()
Maxi's 3-tal schreef: Komt hij; links mijn oude chevy, rechts onze nieuwe station chevy met automaat!Mooie tuftuf..automaat rijdt echt relaxed. Veel rijplezier
eelke schreef: Die moet je toch ook in de D zettenJawel, maar dit is wel echt een heel driftig schakelend poppetje![]()
Maxi's 3-tal schreef: Komt hij; links mijn oude chevy, rechts onze nieuwe station chevy met automaat!Ik vind het een hele kekke bak hoor! Mooie kleur ook!
![]()
Maxi's 3-tal schreef: Nee Ronald, de auto die ik heb ingeruild was nieuwer dan de auto die we nu hebben.Ach... tegenwoordig gaan auto's toch een stuk langer mee
Automaat is toch een stuk duurder en natuurlijk een grotere auto en luxer.
Maar de aankoop is wel een hele fijne auto met maar 10.000km meer op de teller dan de auto die ik heb ingeruild.
Lizzy schreef: Oh wat leuk dat je het leuk vond. Herkende je serieus nog mensen van de lagere school?Ja joh, tuurlijk! En ik wist van iedereen ook nog hoe hun toenmalige hond heette
- Judith - schreef: Ja joh, tuurlijk! En ik wist van iedereen ook nog hoe hun toenmalige hond heetteWhahaha![]()
![]()