Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Ronald schreef: Voor de kijkers precies andersom?  ::)
Nee Ronald, de auto die ik heb ingeruild was nieuwer dan de auto die we nu hebben. :-\
Automaat is toch een stuk duurder en natuurlijk een grotere auto en luxer.
Maar de aankoop is wel een hele fijne auto met maar 10.000km meer op de teller dan de auto die ik heb ingeruild.
Door kira
Een zeer gave bbq in elkaar gezet, kan zeker met 20 man tegelijk op gbbqed worden. Er zit zelfs een flessenopener op en een schoorsteentje. Foppe onthaart het sneeuwde. Ga zo nog even zaaien in de bakken. Dan nog een neut en morgen weer serieus aan de slag.
Door Ronald
Maxi's 3-tal schreef: Nee Ronald, de auto die ik heb ingeruild was nieuwer dan de auto die we nu hebben. :-\
Automaat is toch een stuk duurder en natuurlijk een grotere auto en luxer.
Maar de aankoop is wel een hele fijne auto met maar 10.000km meer op de teller dan de auto die ik heb ingeruild.
Ach... tegenwoordig gaan auto's toch een stuk langer mee  :biggrin2:

Mooie auto (allebei trouwens). Ik hoop op veel veilige km's!  :drive1:
Door - Judith -
Lizzy schreef: Oh wat leuk dat je het leuk vond. Herkende je serieus nog mensen van de lagere school?
Ja joh, tuurlijk! En ik wist van iedereen ook nog hoe hun toenmalige hond heette  ::) :biggrin2:
Door Martine-Tom
Wat een weekend!
Donderdag kwam liefste din hierheen, Tom weggebracht naar de oppas en door gereden naar een restaurant waar we echt schandalig lekker gegeten hebben, Asian fusion.
Vrijdag eerst om 11 uur een afspraak en van daaruit gelijk door naar de Brouwersdam voor Concert at Sea, genoten van de opening en toen het terrein op...en ik was zoooooooo moe....even onderschat hoeveel impact die griep nog had...en ietwat weinigjes geslapen (3.5 uur  :-X) keek er bijna scheel van...om 19 uur wilde din ook wel weg...graag!  :P
Rond 9 uur thuis en ik kon mijn ogen niet meer open houden, werd gewoon misselijk van de moeheid, zaterdag zouden we bij het eerste concert al gaan en vooraan gaan staan...dat ging hem dus niet worden...uiteindelijk rond 14 uur naar het terrein gegaan en de laatste 2 concerten (Ilse de Lange en Blof) meegemaakt en zo ontzettend genoten! En leerpuntje...niet zover over mn grenzen gaan...niet slim  ;)
Door Lizzy
- Judith - schreef: Ja joh, tuurlijk! En ik wist van iedereen ook nog hoe hun toenmalige hond heette  ::) :biggrin2:
Whahaha ;D ;D ;D ;D ;D

Je herkende ze gewoon via hun toenmalige hond? "Zeg, ben jij niet de baas van Max?".
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door