Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Kim_S schreef: Hier in de buurt is denk ik een nudistencamping voor slakken. Ze zijn allemaal naakt hier in de tuin  :biggrin2:
Breng ze dan maar snel wat handdoekjes. Buiten de camping hoor je gekleed te gaan.  ;D
Door eelke
Mandarijn schreef: Maar dan heb ik het begin gemist, en ik haat het om midden in een film te moeten beginnen.
Ik krijg het niet eens gevolgd nu. Komt vast door de missende zak chips  >:(

Angelique, het was ook een naakte. Ik heb m met een papiertje buiten gebonjourd. Vroeger voerde ik ze aan de kippen  :'(
Door eelke
Mandarijn schreef: Stom hé. Heb je iets nodig. Werkt de natuur niet mee. Dan maar bier neerzetten. Heerlijke bierslakken.
Ik ga mijn bier toch niet aan de slakken geven! Da's zonde! Ik heb nog wel wat siroop voor ze ;)

Wat een leuk deuntje op 2 nu :)
Mini's 3-tal schreef: Monty Python hoef je ook niet te volgen. Gewoon lachen om de flauwe grappen en verder niks :biggrin2: Ik vind die humor echt fantastisch ::)
Ja maar dan moet je natuurlijk wel de concentratie hebben voor de grappen ;)

Maar tis wel leuke humor. Niet naar de musical geweest? Had een stukje daarover gezien, dat was al echt te droog!
Door koekje
K&D schreef: En? Slaapt ze inmiddels? :biggrin2:
Ze heeft bijzonder weinig geslapen. Niet dat dat per definitie nu zo erg is, maar gisteren heeftze ook al amper geslapen.
Ik ben net naar beneden gegaan en heb haar boven laten liggen. Het is nu wel stil (geen gejammer, geen gekakel), dus ik denk dat ik er zo maar weer eens even bij ga liggen.
eelke schreef: Ja maar dan moet je natuurlijk wel de concentratie hebben voor de grappen ;)

Maar tis wel leuke humor. Niet naar de musical geweest? Had een stukje daarover gezien, dat was al echt te droog!
Nee, ik vind musicals meestal niet zo leuk. Doet me op een of andere manier altijd denken aan kluchten en mijn schooltoneel vroegah. Daarbij zit ik meer naar de dingen er omheen te kijken dan de musical zelf.
Mini's 3-tal schreef: Nee, ik vind musicals meestal niet zo leuk. Doet me op een of andere manier altijd denken aan kluchten en mijn schooltoneel vroegah. Daarbij zit ik meer naar de dingen er omheen te kijken dan de musical zelf.
Daar kan ik me bij jou dan weer wel wat bij voorstellen!

Over nachtbarfen om ontopic te blijven; ik ging uiteindelijk om kwart voor 2 naar bed, waar mijn vriend wakker van werd, die vervolgens niet meer kon slapen en maar bleef draaien, waardoor ik niet kon slapen, waardoor ik hem nog heb horen opstaan en weg heb horen gaan. Daarna pas in slaap gevallen. Zijn wekker ging om 4 uur.
Geloof dat we een beetje een ander leef ritme hebben momenteel  ;D
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door