eelke schreef: Is nog hoor.Maar dan heb ik het begin gemist, en ik haat het om midden in een film te moeten beginnen.
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
eelke schreef: Is nog hoor.Maar dan heb ik het begin gemist, en ik haat het om midden in een film te moeten beginnen.
Kim_S schreef: Hier in de buurt is denk ik een nudistencamping voor slakken. Ze zijn allemaal naakt hier in de tuinBreng ze dan maar snel wat handdoekjes. Buiten de camping hoor je gekleed te gaan.![]()
Mandarijn schreef: Breng ze dan maar snel wat handdoekjes. Buiten de camping hoor je gekleed te gaan.Zal op allemaal zout leggen![]()
Mandarijn schreef: Maar dan heb ik het begin gemist, en ik haat het om midden in een film te moeten beginnen.Ik krijg het niet eens gevolgd nu. Komt vast door de missende zak chips
eelke schreef: Ik heb m met een papiertje buiten gebonjourd. Vroeger voerde ik ze aan de kippenToevallig geen egel in de buurt? Die zijn er ook gek op.![]()
Mandarijn schreef: Toevallig geen egel in de buurt? Die zijn er ook gek op.Toevallig net niet bij de hand nee!
eelke schreef: Toevallig net niet bij de hand nee!Stom hé. Heb je iets nodig. Werkt de natuur niet mee. Dan maar bier neerzetten. Heerlijke bierslakken.
Mandarijn schreef: Stom hé. Heb je iets nodig. Werkt de natuur niet mee. Dan maar bier neerzetten. Heerlijke bierslakken.Ik ga mijn bier toch niet aan de slakken geven! Da's zonde! Ik heb nog wel wat siroop voor ze
eelke schreef: Heb m ook aangezet, maar kan het nog niet zo volgen geloof ik.Monty Python hoef je ook niet te volgen. Gewoon lachen om de flauwe grappen en verder niks
Mini's 3-tal schreef: Monty Python hoef je ook niet te volgen. Gewoon lachen om de flauwe grappen en verder niksJa maar dan moet je natuurlijk wel de concentratie hebben voor de grappenIk vind die humor echt fantastisch
![]()
koekje schreef: Een uur later heb ik 2 zere spenen en een hele blije en wakkere babyEn? Slaapt ze inmiddels?![]()
K&D schreef: En? Slaapt ze inmiddels?Ze heeft bijzonder weinig geslapen. Niet dat dat per definitie nu zo erg is, maar gisteren heeftze ook al amper geslapen.![]()
eelke schreef: Ja maar dan moet je natuurlijk wel de concentratie hebben voor de grappenNee, ik vind musicals meestal niet zo leuk. Doet me op een of andere manier altijd denken aan kluchten en mijn schooltoneel vroegah. Daarbij zit ik meer naar de dingen er omheen te kijken dan de musical zelf.
Maar tis wel leuke humor. Niet naar de musical geweest? Had een stukje daarover gezien, dat was al echt te droog!
Mini's 3-tal schreef: Nee, ik vind musicals meestal niet zo leuk. Doet me op een of andere manier altijd denken aan kluchten en mijn schooltoneel vroegah. Daarbij zit ik meer naar de dingen er omheen te kijken dan de musical zelf.Daar kan ik me bij jou dan weer wel wat bij voorstellen!