MarijeEnBoomer schreef: Dan zal ik maar niet zeggen dat ik ze regelmatig tegen kwam en echt een hekel aan ze had met hun arrogante k*t gedragOh natuurlijk mag je dat zeggen! Ik geloof je nl helemaal![]()

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
MarijeEnBoomer schreef: Dan zal ik maar niet zeggen dat ik ze regelmatig tegen kwam en echt een hekel aan ze had met hun arrogante k*t gedragOh natuurlijk mag je dat zeggen! Ik geloof je nl helemaal![]()
Mieke L. schreef: Ik was dertien toen Saturday Night Fever uitkwam. Drie keer heb ik hem gezien in de bioscoop en mijn agenda zat helemaal vol met John Travolta.Dat dus.
![]()
eelke schreef: Oh natuurlijk mag je dat zeggen! Ik geloof je nl helemaalVooral Spike had ik wel op z'n irritante gezichtje willen meppenmaar ja, liefde maakte blind he!
MarijeEnBoomer schreef: Vooral Spike had ik wel op z'n irritante gezichtje willen meppenDie vond ik de leukste want toen viel ik op sprieterige jongetjes met te grote broeken en stekeltjes haar![]()
eelke schreef: Die vond ik de leukste want toen viel ik op sprieterige jongetjes met te grote broeken en stekeltjes haarJeetje, dit moet ik even verwerken.![]()
MarijeEnBoomer schreef: Jeetje, dit moet ik even verwerken.Met skateboards. Om het plaatje compleet te maken.
eelke schreef: Met skateboards. Om het plaatje compleet te maken.Ja het type snap ik zelfs nog wel maar Spike is echt zo'n verschrikkelijk irritant joh dat ik dat moet verwerken!
MarijeEnBoomer schreef: Ja het type snap ik zelfs nog wel maar Spike is echt zo'n verschrikkelijk irritant joh dat ik dat moet verwerken!Maar toen was ie nog klein he. En ik was ook een opstandig puber meisje, dus dan is dat juist niet irritant. Dan zijn aardige mensen irritant.
eelke schreef: Maar toen was ie nog klein he. En ik was ook een opstandig puber meisje, dus dan is dat juist niet irritant. Dan zijn aardige mensen irritant.Ik zie zojuist waar het mis gaat!
MarijeEnBoomer schreef: Ik zie zojuist waar het mis gaat!Ik had dan waarschijnlijk gezegd....tuuuuuuurlijk, kom ik wel bij jou op schoot
Oma Marije is 8 jaar ouder
Maar dan nog! Niemand zegt mik dat ik moet opstaan omdat hij er wil zitten omdat je van direct is
Okay hij irriteert me echt![]()
![]()
![]()
eelke schreef: Ik had dan waarschijnlijk gezegd....tuuuuuuurlijk, kom ik wel bij jou op schoot
Echt, het was hopeloos hoor...![]()
smulpaap schreef: Ik was als 12 jarig meisje heulemaal fuliefd op deze boyIk ook David Cassidy. Plakboeken vol had ik. Ik ben ook naar een concert van hem geweest. Ik was ook niet zo gek op de Osmonds.
David Cassidy . De gehele slaapkamer hing vol met posters
Agenda vol met plaatjes . Later wist ik niet zo goed meer wie er nu leuker was ..... David of Danny Osmond
Als 14 jarige vond ik het maar watjes .
Martine-Tom schreef: Ik was in de jaren '90 puber en volop into de House-scene, vond alles machtig, van happy hardcore (Charlie Lownoise en Mental Theo bijv) tot het echte terror gebeuren. Nu ben ik wat dat betreft een stuk braver maar heb er stiekem nog wel een zwak voor+ 1![]()