Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door eelke
MarijeEnBoomer schreef: Dan zal ik maar niet zeggen dat ik ze regelmatig tegen kwam en echt een hekel aan ze had met hun arrogante k*t gedrag  ::)
Oh natuurlijk mag je dat zeggen! Ik geloof je nl helemaal :P maar ja, liefde maakte blind he!
Door sella
Mieke L. schreef: Ik was dertien toen Saturday Night Fever uitkwam. Drie keer heb ik hem gezien in de bioscoop en mijn agenda zat helemaal vol met John Travolta.
Afbeelding

Afbeelding
Dat dus.
Het jaar daarna ook nog en toen ging ik meteen door naar bruce springsteen.
Later weer de beegees erbij.
Door MarijeEnBoomer
eelke schreef: Oh natuurlijk mag je dat zeggen! Ik geloof je nl helemaal :P maar ja, liefde maakte blind he!
Vooral Spike had ik wel op z'n irritante gezichtje willen meppen  :biggrin2:
Door eelke
MarijeEnBoomer schreef: Vooral Spike had ik wel op z'n irritante gezichtje willen meppen  :biggrin2:
Die vond ik de leukste want toen viel ik op sprieterige jongetjes met te grote broeken en stekeltjes haar :smitten:
Door MarijeEnBoomer
eelke schreef: Die vond ik de leukste want toen viel ik op sprieterige jongetjes met te grote broeken en stekeltjes haar :smitten:
Jeetje, dit moet ik even verwerken.
Door MarijeEnBoomer
eelke schreef: Met skateboards. Om het plaatje compleet te maken.
Ja het type snap ik zelfs nog wel maar Spike is echt zo'n verschrikkelijk irritant joh dat ik dat moet verwerken!
Door eelke
MarijeEnBoomer schreef: Ja het type snap ik zelfs nog wel maar Spike is echt zo'n verschrikkelijk irritant joh dat ik dat moet verwerken!
Maar toen was ie nog klein he. En ik was ook een opstandig puber meisje, dus dan is dat juist niet irritant. Dan zijn aardige mensen irritant.
Door MarijeEnBoomer
eelke schreef: Maar toen was ie nog klein he. En ik was ook een opstandig puber meisje, dus dan is dat juist niet irritant. Dan zijn aardige mensen irritant.
Ik zie zojuist waar het mis gaat!
Oma Marije is 8 jaar ouder  ;D
Maar dan nog! Niemand zegt mik dat ik moet opstaan omdat hij er wil zitten omdat je van direct is  >:(
Okay hij irriteert me echt  ;D ;D ;D
Door eelke
MarijeEnBoomer schreef: Ik zie zojuist waar het mis gaat!
Oma Marije is 8 jaar ouder  ;D
Maar dan nog! Niemand zegt mik dat ik moet opstaan omdat hij er wil zitten omdat je van direct is  >:(
Okay hij irriteert me echt  ;D ;D ;D
Ik had dan waarschijnlijk gezegd....tuuuuuuurlijk, kom ik wel bij jou op schoot  ::)
Echt, het was hopeloos hoor...  ;D
Door Djeena
smulpaap schreef: Ik was als 12 jarig meisje heulemaal fuliefd op deze boy  :biggrin2:
David Cassidy . De gehele slaapkamer hing vol met posters
Agenda vol met plaatjes . Later wist ik niet zo goed meer wie er nu leuker was ..... David of Danny Osmond  :biggrin2:
Als 14 jarige vond ik het maar watjes .

Ik ook David Cassidy. Plakboeken vol had ik. Ik ben ook naar een concert van hem geweest. Ik was ook niet zo gek op de Osmonds.
Door Martine-Tom
Ik had niet echt idolen...snapte daar ook nooit wat van, al die volgeplakte kamers en gillende meiden enzo  ;D
Een vriendinnetje van me was fan van Curt Cobain, ik was 16 toen hij zelfmoord pleegde...zij ging samen met een andere vriendin volledig in de rouw, kamer zwart geschilderd en ze hebben zich een week opgesloten daar...
Uiteindelijk is het goedgekomen hoor met haar, kwam haar laatst op FB tegen en ze is nu microbiologe  ;D

Ik was in de jaren '90 puber en volop into de House-scene, vond alles machtig, van happy hardcore (Charlie Lownoise en Mental Theo bijv) tot het echte terror gebeuren. Nu ben ik wat dat betreft een stuk braver maar heb er stiekem nog wel een zwak voor  ;)
Laatst gewijzigd door Martine-Tom op do 26 jun 2014, 10:02, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Kim_S
Martine-Tom schreef: Ik was in de jaren '90 puber en volop into de House-scene, vond alles machtig, van happy hardcore (Charlie Lownoise en Mental Theo bijv) tot het echte terror gebeuren. Nu ben ik wat dat betreft een stuk braver maar heb er stiekem nog wel een zwak voor  ;)
+ 1  :biggrin2:

Nadat ik manlief tegenkwam ben ik gehersenspoeld met Metallica en Guns n' Roses  ::)
Mijn kindjes kunnen een stampmuziekje gelukkig ook wel waarderen, dus dan zet ik af en toe nog iets an Scoootaaaaah (Yeaaah) aan of zo  :biggrin2:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door