Aanzicht van onderen

Aanzicht van boven:

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
hannabelgje schreef: Vandaag is de dag dan eindelijk aangebroken. We gaan vanavond naar de Amsterdam Arena voor het concert van One Direction. Ik denk dat mijn lieve nichtje niet heeft kunnen slapen vannacht. Eerst een hele lange wandeling met Zoë die toch wel lang alleen moet blijven vandaag.Wij zijn net terug! Mijn dochters zijn samen naar het concert van One Direction geweest. Rudi en ik hebben ze gebracht en natuurlijk ook weer opgehaald. Wij hebben ondertussen lekker in Amsterdam wat gegeten en gedronken.
koekje schreef: Ah, zielig!Zuur denk ik ja. We zijn nu al twee keer 's nachts naar de dierenarts geweest met de verdenking van een maagkanteling, maar dan was het toch steeds een maagwand irritatie. Geen idee waar het van komt. Hij had het ook al toen hij kvv at, toen hij nog 2 x per dag at. Het komt soms voor hij eten krijgt, soms er na. Geen peil op te trekken...
Hij heeft het toch vaker hè. Weet je dan waar hij last van heeft, zuur ofzo?
eelke schreef:Weet ook niet wat er mee te doen.Je zou aan de dierenarts kunnen vragen of je primperid in huis mag hebben, dat is medicatie tegen de misselijkheid. Dat werkt beter dan de okugest. Ze hebben het in druppelvorm, zetpil of gewone pilletjes. (Ik zie dat je het ook gewoon kunt bestellen)
miik schreef: Je zou aan de dierenarts kunnen vragen of je primperid in huis mag hebben, dat is medicatie tegen de misselijkheid. Dat werkt beter dan de okugest. Ze hebben het in druppelvorm, zetpil of gewone pilletjes. (Ik zie dat je het ook gewoon kunt bestellen)Dank je! Ga ik zeker bestellen!
http://www.medpets.nl/emeprid/1624/
Het pakt de oorzaak natuurlijk niet aan, maar het helpt wel om er vanaf te komen...
MarijeEnBoomer schreef: Eelke, B heeft dat ook vaak. Als ik haar elke avond voor het slapen gaan een bakje geitenmelk geef heeft ze het bijna niet!!Ja heb m gisterenavond ook warme melk gegeven, maar dat was gewone magere.