Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

hannabelgje schreef: Vandaag is de dag dan eindelijk aangebroken. We gaan vanavond naar de Amsterdam Arena voor het concert van One Direction. Ik denk dat mijn lieve nichtje niet heeft kunnen slapen vannacht. Eerst een hele lange wandeling met Zoë die toch wel lang alleen moet blijven vandaag.
Wij zijn net terug! Mijn dochters zijn samen naar het concert van One Direction geweest. Rudi en ik hebben ze gebracht en natuurlijk ook weer opgehaald. Wij hebben ondertussen lekker in Amsterdam wat gegeten en gedronken.
Ik ben nu ook terug. We moeten helaas stukje verder rijden. Het was erg leuk. Mijn oren vonden het beslist niet leuk. Vlug paar uurtjes slapen. Morgen euh straks om 6 uur weer opstaan om te gaan werken.
Door eelke
Hij is echt erg misselijk. Kwam bibberend op mij liggen, heel mijn shirt onder gekwijld. Okugest doet niks, net ook maar een schaaltje warme melk met honing gegeven. Vind dat zo sneu he.
Door eelke
Ja....ik vraag me ook wel af hoe vaak hij er eigenlijk last van heeft als we niet thuis zijn of boven slapen...  :-\ hij ligt nu een beetje op de bank te hijgen en te smakken.
Door eelke
koekje schreef: Ah, zielig!

Hij heeft het toch vaker hè. Weet je dan waar hij last van heeft, zuur ofzo?
Zuur denk ik ja. We zijn nu al twee keer 's nachts naar de dierenarts geweest met de verdenking van een maagkanteling, maar dan was het toch steeds een maagwand irritatie. Geen idee waar het van komt. Hij had het ook al toen hij kvv at, toen hij nog 2 x per dag at. Het komt soms voor hij eten krijgt, soms er na. Geen peil op te trekken...  :-\

Weet ook niet wat er mee te doen.
Door miik
eelke schreef:Weet ook niet wat er mee te doen.
Je zou aan de dierenarts kunnen vragen of je primperid in huis mag hebben, dat is medicatie tegen de misselijkheid. Dat werkt beter dan de okugest. Ze hebben het in druppelvorm, zetpil of gewone pilletjes. (Ik zie dat je het ook gewoon kunt bestellen)
http://www.medpets.nl/emeprid/1624/
Het pakt de oorzaak natuurlijk niet aan, maar het helpt wel om er vanaf te komen...
Laatst gewijzigd door miik op do 26 jun 2014, 01:56, 1 keer totaal gewijzigd.
Door eelke
miik schreef: Je zou aan de dierenarts kunnen vragen of je primperid in huis mag hebben, dat is medicatie tegen de misselijkheid. Dat werkt beter dan de okugest. Ze hebben het in druppelvorm, zetpil of gewone pilletjes. (Ik zie dat je het ook gewoon kunt bestellen)
http://www.medpets.nl/emeprid/1624/
Het pakt de oorzaak natuurlijk niet aan, maar het helpt wel om er vanaf te komen...
Dank je! Ga ik zeker bestellen!
En weer uit bed. Zoë is gisteravond mee naar boven gegaan. Die was extreem plakkerig dus die heeft fijn bij mij geslapen. Dan ga ik me maar weer bij elkaar rapen om te gaan werken. Mijn oren zoemen nog steeds, heel irritant.
Door eelke
MarijeEnBoomer schreef: Eelke, B heeft dat ook vaak. Als ik haar elke avond voor het slapen gaan een bakje geitenmelk geef heeft ze het bijna niet!!
Ja heb m gisterenavond ook warme melk gegeven, maar dat was gewone magere.
Hij is nu nog aan het proesten/kokhalzen, maar nu ik er over nadenk had Gijs dat een paar weken terug ook.

Geef jij B 's avonds eten? Want zijn hele maaltijd en dan nog geitenmelk achterop lijkt me wat veel...kan ik misschien beter 's ochtends doen denk ik?
Heb jij wel eens puur maag geprobeerd?
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door