Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

eelke schreef: Oh en ik vind het wel een mooie uitbreiding op mijn picknick rugzak  :biggrin2:
:biggrin2: :biggrin2: :biggrin2:

Dat is het zeker! En met keukentje bedoel ik eigenlijk nog niet eens het koken, meer iets van water/kastjes zoiets. Maar overal valt een mouw aan te passen! En bbq is altijd goed natuurlijk. Geniet ze!
DJ en Doerak schreef: :biggrin2: :biggrin2: :biggrin2:

Dat is het zeker! En met keukentje bedoel ik eigenlijk nog niet eens het koken, meer iets van water/kastjes zoiets. Maar overal valt een mouw aan te passen! En bbq is altijd goed natuurlijk. Geniet ze!
Jot, we hebben nu al zo'n waterzak zeg maar. Verder wat flessen water mee, en die zul je vast ook wel kunnen vullen op campings. :)
Binnen koken lijkt me inderdaad niet lekker, en ook wel eng met zo'n gaspitje vind ik. Lekker buiten leven!
Kastjes enzo...ach, een tas is prima. Wil het liefst zo veel mogelijk ruimte in dat ding, dus lijkt me juist handig om tijdens het rijden je spullen te zetten daar waar de honden niet zitten, en tijdens het kamperen de meeste spullen op de bestuurders stoel te zetten omdat je die dan toch niet gebruikt. (de bijrijders stoel kun je omdraaien en dus betrekken bij je bed/bank)

Zo, rondgebeld. Allemaal nog best ingewikkeld. Moeten natuurlijk een bedrag pinnen, maar dat kan alleen binnen kantoor tijd, en dan moet je de limiet op je pas verhogen, maar dat kun je alleen voor je eigen pas via internet bankieren, en dat kan mijn vriend vandaag zelf niet doen dus ook een creatieve oplossing voor gevonden met de bank :)
Dan de verzekering. Booeeh voor de anwb. Daar kon ik het gehele formulier via de site invullen, premie berekenen etc, maar toen ik belde om het te checken konden ze wel meteen vertellen dat ik m niet kan verzekeren want we hebben geen normale auto bij hun in de verzekering. Grrr daar ben je dan al jaren lid voor  :-X
Bij andere maatschappijen was ie weer te zwaar, maar uiteindelijk heb ik er eentje gevonden. Kosten, 85 euro. Per jaar!  :biggrin2:

Dus alles geregeld denk ik. Maandag stappen we op de trein, zodat we hem samen terug kunnen rijden. Anders ist meteen al ruzie wie er in dat ding naar huis mag  ;D
*Lia* schreef: Waar staat ie nu ? Moeten jullie ver treinen ? Ik dacht dat ie al "thuis" was.
Omgeving van Venlo. Is twee uur en een kwartier met de trein, met de auto is het 1,5 uur (met die bus wel iets langer want daar gaan we niet constant 120/130 mee rijden). Vanaf 1 juli moet je 1,5 euro extra betalen voor je treinkaartje als je geen ov kaart hebt dus dat ontlopen we nog mooi, en we hebben pas ook nog een 'tweede kaartje gratis' ontvangen van de ns, dus dat zijn allemaal weer meevallers  :D

Nu maar hopen dat we geen stukken krijgen onderweg, want dan hebben we hond technisch wel een probleem, want die gaan nu niet mee met ophalen.  ;D
eelke schreef: Omgeving van Venlo. Is twee uur en een kwartier met de trein, met de auto is het 1,5 uur (met die bus wel iets langer want daar gaan we niet constant 120/130 mee rijden). Vanaf 1 juli moet je 1,5 euro extra betalen voor je treinkaartje als je geen ov kaart hebt dus dat ontlopen we nog mooi, en we hebben pas ook nog een 'tweede kaartje gratis' ontvangen van de ns, dus dat zijn allemaal weer meevallers  :D

Nu maar hopen dat we geen stukken krijgen onderweg, want dan hebben we hond technisch wel een probleem, want die gaan nu niet mee met ophalen.  ;D

Dan zal ik voor jullie mee duimen dat er geen stukken komen op de terugreis. Ik dacht dat jullie a.s. maandag al met vakantie gingen.
*Lia* schreef:
Dan zal ik voor jullie mee duimen dat er geen stukken komen op de terugreis. Ik dacht dat jullie a.s. maandag al met vakantie gingen.
Haha nee, het hebben van zo'n ding is al een avontuur op zich haha. Over twee weken hebben we vakantie, dus kunnen we mooi alvast eea aanpasssen/wennen/bedenken en er moet nog goed naar de remmen gekeken worden.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door