Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
eelke schreef: Oh en ik vind het wel een mooie uitbreiding op mijn picknick rugzak![]()
DJ en Doerak schreef:Jot, we hebben nu al zo'n waterzak zeg maar. Verder wat flessen water mee, en die zul je vast ook wel kunnen vullen op campings.![]()
![]()
Dat is het zeker! En met keukentje bedoel ik eigenlijk nog niet eens het koken, meer iets van water/kastjes zoiets. Maar overal valt een mouw aan te passen! En bbq is altijd goed natuurlijk. Geniet ze!
*Lia* schreef: Waar staat ie nu ? Moeten jullie ver treinen ? Ik dacht dat ie al "thuis" was.Omgeving van Venlo. Is twee uur en een kwartier met de trein, met de auto is het 1,5 uur (met die bus wel iets langer want daar gaan we niet constant 120/130 mee rijden). Vanaf 1 juli moet je 1,5 euro extra betalen voor je treinkaartje als je geen ov kaart hebt dus dat ontlopen we nog mooi, en we hebben pas ook nog een 'tweede kaartje gratis' ontvangen van de ns, dus dat zijn allemaal weer meevallers
eelke schreef: Omgeving van Venlo. Is twee uur en een kwartier met de trein, met de auto is het 1,5 uur (met die bus wel iets langer want daar gaan we niet constant 120/130 mee rijden). Vanaf 1 juli moet je 1,5 euro extra betalen voor je treinkaartje als je geen ov kaart hebt dus dat ontlopen we nog mooi, en we hebben pas ook nog een 'tweede kaartje gratis' ontvangen van de ns, dus dat zijn allemaal weer meevallers
Nu maar hopen dat we geen stukken krijgen onderweg, want dan hebben we hond technisch wel een probleem, want die gaan nu niet mee met ophalen.![]()
*Lia* schreef:Haha nee, het hebben van zo'n ding is al een avontuur op zich haha. Over twee weken hebben we vakantie, dus kunnen we mooi alvast eea aanpasssen/wennen/bedenken en er moet nog goed naar de remmen gekeken worden.
Dan zal ik voor jullie mee duimen dat er geen stukken komen op de terugreis. Ik dacht dat jullie a.s. maandag al met vakantie gingen.