Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door K&D
Kaela schreef: De groenteburger lijkt uit het assortiment verdorie, dus meneer K had alleen frietjes.
Nou, dan kan die ook van het lijstje paniekmaaltijden. Dat was zo ongeveer het enige wat ik er bestelde, want ze waren op het broodje na erg lekker. Nou zijn we er ongeveer 5 jaar niet meer geweest, dus het zal wel niet meer rendabel zijn.

Vannacht ongelofelijke dorst na een buffetje van gisteravond. Smaakte prima, maar jeu, wat zout. Nu hebben we tokkie met lemongrasssaus en bulgur.
Door Kaela
K&D schreef: Nou, dan kan die ook van het lijstje paniekmaaltijden. Dat was zo ongeveer het enige wat ik er bestelde, want ze waren op het broodje na erg lekker. Nou zijn we er ongeveer 5 jaar niet meer geweest, dus het zal wel niet meer rendabel zijn.

Vannacht ongelofelijke dorst na een buffetje van gisteravond. Smaakte prima, maar jeu, wat zout. Nu hebben we tokkie met lemongrasssaus en bulgur.
Bij Lemmer hebben ze hem nog! Vandaag getest  8)
Door Mowgli
Om 17u. Spontaan besloten een rondje te gaan fietsen.  Deze keer zijn we in potsdam beland en toen weer terug naar huis. In totaal 60 km. Omdat 21:30 wel erg laat was om te koken,  aan ons huis voorbij gefietst om bij onze favoriete Italiaan te gaan eten. Het was te laat voor een giga pizza, dus een heerlijke sslade van radicchio, groene sla, gegrilde lamsfilet reepjes en parmezaanse kaas schaafsel gegeten met heerlijk zelfgebakken brood.
Door annielaumen
Vandaag komt de oudste zoon met vriendin weer voetballen kijken
Het moet snel gaan het koken ik wil niet weer frite eten
Vandaag dan chili con carne en voor Esther rijst met sate(het is een moeilijke eter en lust geen groente)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door