3 kleuren paprika, tomatenpuree, (veel) sambal en perziken op siroop. Met rijst.
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Kaela schreef: De groenteburger lijkt uit het assortiment verdorie, dus meneer K had alleen frietjes.Nou, dan kan die ook van het lijstje paniekmaaltijden. Dat was zo ongeveer het enige wat ik er bestelde, want ze waren op het broodje na erg lekker. Nou zijn we er ongeveer 5 jaar niet meer geweest, dus het zal wel niet meer rendabel zijn.
K&D schreef: Nou, dan kan die ook van het lijstje paniekmaaltijden. Dat was zo ongeveer het enige wat ik er bestelde, want ze waren op het broodje na erg lekker. Nou zijn we er ongeveer 5 jaar niet meer geweest, dus het zal wel niet meer rendabel zijn.Bij Lemmer hebben ze hem nog! Vandaag getest 8)
Vannacht ongelofelijke dorst na een buffetje van gisteravond. Smaakte prima, maar jeu, wat zout. Nu hebben we tokkie met lemongrasssaus en bulgur.
MarijeEnBoomer schreef: Chili con carne natuuuuuuuurlijk!!Kloink, kwartje valt een beetje laat hier
Mieke L. schreef: Heb ik helemaal niet bij stilgestaan om chili con carne te eten! Ik heb gewoon pannenkoeken staan bakken![]()
Mieke L. schreef: MexicanoIk heb het nog nooit gegeten en als ik dat ding zo zie dan gaat dat ook nooit gebeuren ook(gatver)