Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
K&D schreef: Mensenkennis...Daar ken ik er ook nog wel een paar van
Lekker dan...een collega heeft zowat ruzie met iedereen...de hele familie, ex vriendje... Buren mogen vooral niet te veel vragen, dan krijgen ze een tik over de neus waar ze zich mee bemoeien... Ik houdt het maar heel oppervlakkig want manipulatief als ze is hebben sommige mensen haar nogal hoog zitten. Ik snap dat niet zo, zijn ze blind?...ze laten zich een beetje zand in de ogen strooien. Maar blijkbaar komen weinig-empathische mensen toch verder in het bedrijfsleven omdat hun geweten niet zo snel opspeelt. Ik ben veel te veel watje geloof ik.
![]()
Martine-Tom schreef: Ze denken aan pancreatitis....arm mensje...Dat klinkt niet best. Ze krijgt toch wel flinke pijnstillers mag ik hopen?
Kim_S schreef: Dat klinkt niet best. Ze krijgt toch wel flinke pijnstillers mag ik hopen?Ik heb geen idee, ga er vanuit van wel...
Mijn schoonvader is er in een week tijd tussenuit geknepen toen hij pancreatitis kreeg...![]()
(Hij had ook nog veel meer kwalen, dat was de "druppel")
Kaela schreef: Nou, daar knapt een mens van op he, van zo'n sensitieve pa! Nou, van ons dan maar, want je kunt hem wel gebruikenthx![]()
Martine-Tom schreef: Oma heeft stage 4 galblaaskanker. 3tot 6 maanden is de prognoseRuk.![]()
Martine-Tom schreef: Oma heeft stage 4 galblaaskanker. 3tot 6 maanden is de prognoseaaach bah wat rot![]()
Martine-Tom schreef: Oma heeft stage 4 galblaaskanker. 3tot 6 maanden is de prognoseOch wat triest. Veel sterkte voor jullie allemaal.![]()
Martine-Tom schreef: Oma heeft stage 4 galblaaskanker. 3tot 6 maanden is de prognosesjee wat een kloteprognose, en dat nog op haar leeftijd. Ja dan 'hoop' je eigenlijk dat ze gewoon s avonds naar bed gaan en op een dag niet meer wakker worden. Voor jullie beide een knuffel![]()