Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door EliScooby
K&D schreef: Mensenkennis... ::)
Lekker dan...een collega heeft zowat ruzie met iedereen... :-X  de hele familie, ex vriendje... Buren mogen vooral niet te veel vragen, dan krijgen ze een tik over de neus waar ze zich mee bemoeien... Ik houdt het maar heel oppervlakkig want manipulatief als ze is hebben sommige mensen haar nogal hoog zitten. Ik snap dat niet zo, zijn ze blind?...ze laten zich een beetje zand in de ogen strooien. Maar blijkbaar komen weinig-empathische mensen toch verder in het bedrijfsleven omdat hun geweten niet zo snel opspeelt. Ik ben veel te veel watje geloof ik.  :(
Daar ken ik er ook nog wel een paar van ::)
Door - Judith -
Veeeel te lang gewerkt vandaag, of eigenlijk gisteren. Ik heb te veel te doen, en te weinig tijd (ook al werk ik 40 uur in de week). Dus nu zit ik op Spotify naar 'Ocean waves Isle of Barra' te luisteren om een beetje te unwinden.  ::) Lekker klotsende golven en koekoeks en krekeltjes  :biggrin2:
Door Kim_S
Martine-Tom schreef: Ze denken aan pancreatitis....arm mensje...
Dat klinkt niet best. Ze krijgt toch wel flinke pijnstillers mag ik hopen?
Mijn schoonvader is er in een week tijd tussenuit geknepen toen hij pancreatitis kreeg...  :-\ :'(
(Hij had ook nog veel meer kwalen, dat was de "druppel")
Door Martine-Tom
Kim_S schreef: Dat klinkt niet best. Ze krijgt toch wel flinke pijnstillers mag ik hopen?
Mijn schoonvader is er in een week tijd tussenuit geknepen toen hij pancreatitis kreeg...  :-\ :'(
(Hij had ook nog veel meer kwalen, dat was de "druppel")
Ik heb geen idee, ga er vanuit van wel...
Tante appte rond half 9 voor het laatst en was toen nog in het zh, maar tante is een aardige haaibaai dus die zorgt wel dat het oma niks ontbreekt.
Morgen zijn de bloedresultaten er en word de echo gedaan dus dan zullen we hopelijk meer weten, maar dat ze aan acute pancreatitis denken geeft voor mij wel weer dat oma aardig ziek is nu. Eigeniljk voor het eerst, ze mankeerd van alles maar nooit eerder iets wat echt dodelijk kan zijn, en dat kan bij dit wel natuurlijk.
Moet zeggen dat ik onbewust-bewust wel onrustig ben, heb echt geen goed gevoel hierover...
Door Kim_S
Ik voel met je mee.
Omaatje nummer 1 is 98,5 geworden, Omaatje nummer 2 viert hopelijk over 4 weken haar 93e verjaardag.
Maar pancreatitis is echt pittig. Knuf voor het onrustige gevoel!  :bigarmhug:
Door zhiva
Kaela schreef: Nou, daar knapt een mens van op he, van zo'n sensitieve pa! Nou, van ons dan maar, want je kunt hem wel gebruiken  :bigarmhug:
thx  ;) Ach pa is pa denk ik dan maar en het brak wel even het moment zeg maar. Ik heb er hartelijk om kunnen lachen.  ;D

OT: lichamelijk voel ik me iets beter vandaag. Minder pijn in ieder geval. Vannacht wéér niet in slaap kunnen komen, om 02:00 de wekker vervloekt en spontaan daarna blijkbaar in slaap gevallen  ??? Afijn. 06.00 fris en fruitig opgestaan. Oefeningetjes braaf voor de enkel gedaan en wederlief het bed uitgeknikkerd. Hij moet mij tenslotte naar het station brengen.
Hopenlijk dinsdag de auto weer heel, dan kan ik weer fijn met de auto  :)
Door rosmin
Zhiva en Martine Tom sterkte
en alle anderen die het nodig hebben

vanochtend vriezer schoongemaakt; de bodem kwam in zicht,...... :-X
gelukkig komt er morgen weer konijn bij,
en vanmiddag op zoek naar een zaagje om een ampul die niet open te breken was toch open te krijgen
apotheek had het niet/ huisarts ook niet ; assistente kende het niet eens  :-\
uiteindelijk maar een andere ampul gebruikt
gek he , dat ze zo'n zaagje niet eens kennen
nog eens gezocht op internet en zag hem liggen bij museum Boerhave  ;D
Door Martine-Tom
Tnx  :-*

Tis wel een ouwe taaie hoor, de internist gaf eerst aan aan de pancreas te denken, de buuf van oma is overleden aan pancreas kanker dus oma helemaal in de hiep. Komt de internist vandaag met het nieuws dat ze galblaaskanker heeft en dus dood gaat zeer binnenkort..."oh gelukkig ik was even bang dat het pancreaskanker was" Heeft de internist een kwartier gekost om haar te overtuigen dat dit net zo erg is  :P
Ze is 94, ik hou er al een jaar of 4 rekening mee, vrede heb ik er ook zeker wel mee, alleen dat het een lijdensweg word waarschijnlijk vind ik gruwelijk, hoop gewoon nog steeds dat ze er op een nacht stiekem tussenuit glipt....
Door zhiva
Martine-Tom schreef: Oma heeft stage 4 galblaaskanker. 3tot 6 maanden is de prognose :'(
sjee wat een kloteprognose, en dat nog op haar leeftijd. Ja dan 'hoop' je eigenlijk dat ze gewoon s avonds naar bed gaan en op een dag niet meer wakker worden. Voor jullie beide een knuffel :bigarmhug: Ik vind het erg triest.  :'(
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door