Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Sher
Samen met Tilly. Ze heeft een hele tijd geprobeerd om Tilly aan het spelen te krijgen, dat is nog niet gelukt, maar Tilly gromde al niet meer.  :P
Afbeelding
Door startouw
Hey noortje !!!! Wat leuk om hier te lezen dat het goed met haar gaat.  Ik ben een vd vrijwilligers bij huize zwerfhond.Wij zijn  opvanggezin en op dit moment Pelle in de opvang
Ik heb noortje gezien bij de aankomst uit spanje. Lijkt me echt  een liefie.  :)
Heel veel geluk samen !
Door Sher
Pelle is ook heel schattig om te zien en ik heb gehoord dat hij het heel goed doet bij jou. Ze dachten dat hij te pittig zou zijn voor mijn Tilly.
Noortje is echt een schatje.  8)
Door startouw
Ja pelle is echt een leukerd maar ook.een actieveling en ietwat dominant typje  :biggrin2:
Maar wel echt een liefie hoor.
Maar nogmaals leuk om je hier met noortje te treffen :)
Door Sher
Een paar seconden niet kijken en dan zie je opeens een stuiptrekkend pootje en lang staartje in Noortjes bek verdwijnen. Madame heeft blijkbaar het idee dat ze niet genoeg te eten krijgt.  :-X :biggrin2:
Door zurca
Eet ze de muizen op?
Tous niet, die gaat het puur om het vangen. Hij heeft zijn techniek zo aangepast dat als hij de muis vang ze nog net niet dood zijn...dat is leuker heb je er langer plezier van :-X :-X :-X  (eerst ving hij ze en waren ze gelijk dood) Zodra ze dood zijn worden ze voor mij uitgetuft en dan vliegt Ziggy er op af. Die vind ze heeeeeeerlijk.

Grappig verhaal; Ziggy vind muizen dus echt erg lekker. Zag Tous altijd die dingen vangen en dacht "dat moet ik ook doen". Afijn Ziggy dus ook op jacht alleen Ziggy snapte niet zo goed hoe dat nou in zijn werk ging. Ze zag Tous springen en dan hop dan was daar een muis. Dus Ziggy veranderde in een soort sprinkhaan en sprong zich een ongeluk in het gras. Om dan heel stom te kijken want waarom had zij nu geen muis in haar bek?! Ze sprong toch ook in het gras? Net als Tous? Waarom dan geen muis....?! Hihi. Inmiddels snapt ze het beter en vangt ook met regelmaat haar eigen muis.
Door Sher
Gisteren had Noortje een muis, maar die liet ze liggen. Vandaag ging hij met smaak naar binnen.

Muizen zoeken zou misschien ook meer iets voor een podenco dan voor een galgo kunnen zijn? Je moet ze immers opsporen met je neus?

Het sprongvermogen van Noortje heeft mij vandaag ook weer verbaasd. Ze stond naast Tilly, maar moest even aan de andere kant zijn. Vanuit stand springt ze dus zo luchtig over Tilly heen. Tilly heeft het niet eens gemerkt.  ;D
Door Ina
Sher schreef: Gisteren had Noortje een muis, maar die liet ze liggen. Vandaag ging hij met smaak naar binnen.

Muizen zoeken zou misschien ook meer iets voor een podenco dan voor een galgo kunnen zijn? Je moet ze immers opsporen met je neus?

Het sprongvermogen van Noortje heeft mij vandaag ook weer verbaasd. Ze stond naast Tilly, maar moest even aan de andere kant zijn. Vanuit stand springt ze dus zo luchtig over Tilly heen. Tilly heeft het niet eens gemerkt.  ;D

Hier een Galga die heeeeeel goed in staat is om ondergronds muizen, torretjes, wormpjes of wat dan ook op te sporen ;) ..., en ze eet ze ook op als ze de kans krijgt  :(

Ze heeft de 'gebruik je neus kunst' heel goed afgekeken van de Gordon..., 'helaas' gaat haar het graven een stuk minder goed af...., die kunst krijgt ze maar niet onder de knie  :biggrin2:
Door zurca
Misschien een ander soort muis?
Spitsmuizen worden hier niet gegeten. (Die hebben een geurklier waarmee ze een flinke stank kunnen verspreiden en da's niet lekker eten.) Maar heel soms laat ze ook een "gewone" muis liggen. Dan zal er wel iets mis mee zijn denk ik dan maar.... Overgens mag ze geen muizen opeten in de buurt van huizen oid. ben bang dat er dan gif in de muis kan zitten.
Ina schreef: 'helaas' gaat haar het graven een stuk minder goed af...., die kunst krijgt ze maar niet onder de knie  :biggrin2:
Ohwww graven is iets wat Ziggy ook niet onder de knie heeft... Ik lig altijd in een deuk als ze hier in hun zandbak aan het graven is. Vier poten te gelijk hupshups door de zandbak heen, zand wat overal heen schiet maar vooral over haar zelf heen :biggrin2: ::)
Door Ina
zurca schreef:

Ohwww graven is iets wat Ziggy ook niet onder de knie heeft... Ik lig altijd in een deuk als ze hier in hun zandbak aan het graven is. Vier poten te gelijk hupshups door de zandbak heen, zand wat overal heen schiet maar vooral over haar zelf heen :biggrin2: ::)
Whahaha..., hier gaat het met de voorpoten 'tapperdetap' ..., en dan uit frustratie een spurtje heen en weer, om vervolgens te proberen mee te kunnen graven in het gat van Misty  ;D
Maar inderdaad..., dat wat er verplaatst word vliegt alle kanten op, wat weer een reactie uitlokt "hoor ik daar iets".., en dan dus proberen te graven waar net een zandklompje neerkwam  :biggrin2:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door