Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Sher schreef: Gisteren had Noortje een muis, maar die liet ze liggen. Vandaag ging hij met smaak naar binnen.
Muizen zoeken zou misschien ook meer iets voor een podenco dan voor een galgo kunnen zijn? Je moet ze immers opsporen met je neus?
Het sprongvermogen van Noortje heeft mij vandaag ook weer verbaasd. Ze stond naast Tilly, maar moest even aan de andere kant zijn. Vanuit stand springt ze dus zo luchtig over Tilly heen. Tilly heeft het niet eens gemerkt.![]()
Ina schreef: 'helaas' gaat haar het graven een stuk minder goed af...., die kunst krijgt ze maar niet onder de knieOhwww graven is iets wat Ziggy ook niet onder de knie heeft... Ik lig altijd in een deuk als ze hier in hun zandbak aan het graven is. Vier poten te gelijk hupshups door de zandbak heen, zand wat overal heen schiet maar vooral over haar zelf heen![]()
zurca schreef:Whahaha..., hier gaat het met de voorpoten 'tapperdetap' ..., en dan uit frustratie een spurtje heen en weer, om vervolgens te proberen mee te kunnen graven in het gat van Misty
Ohwww graven is iets wat Ziggy ook niet onder de knie heeft... Ik lig altijd in een deuk als ze hier in hun zandbak aan het graven is. Vier poten te gelijk hupshups door de zandbak heen, zand wat overal heen schiet maar vooral over haar zelf heen![]()
![]()