Nynke schreef: Quote van moestuinforum.nl :Jeetje, hoe groot is jouw moestuin wel niet ???
Zaaien in juni
[...]
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Nynke schreef: Quote van moestuinforum.nl :Jeetje, hoe groot is jouw moestuin wel niet ???
Zaaien in juni
[...]
Ruisje schreef: Ik kom ook af-en-toe in dit topic spiekenMijn moestuintje is ongeveer 2 bij 3 meterWe hebben wel geen moestuin, maar wel een tuinkasje sinds een maand.
Jeetje, hoe groot is jouw moestuin wel niet ???
Vivianneb schreef: Nou de champignonbakken staan in de schuur! Lekker donker en warm...Hoe doe je dat, champignons?
Watermeloenplantjes staan in hun definitieve hokje
En ik ga volgende week 2 bakken bij maken
Vind het iets te leuk..
Jantina schreef: Hoe doe je dat, champignons?Ik heb het hier vandaan
Vivianneb schreef: Whaha maar wel leuk om uit te proberen..ikke, ik maak zelf snoep voor mijn zoon van oa ananas. heb elke week wel een aantal van die kronen dus ga het mooi uitproberen.
Wie o wie gaat de ananasboom testen![]()
Vivianneb schreef: Whaha maar wel leuk om uit te proberen..ja zeker leuk om te proberen. Ik hoef geen ananasboom, lust geen ananas! Maar champignons gebruik ik wel elke week 1 of 2 bakjes van. Ik begrijp het dus goed he? Je doet het steeltje onder de grond? En hoe veel zou 1 steeltje gaan geven dan? Kan je niet beter 10 steeltjes onder de grond stoppen?
Wie o wie gaat de ananasboom testen![]()
Jantina schreef: ja zeker leuk om te proberen. Ik hoef geen ananasboom, lust geen ananas! Maar champignons gebruik ik wel elke week 1 of 2 bakjes van. Ik begrijp het dus goed he? Je doet het steeltje onder de grond? En hoe veel zou 1 steeltje gaan geven dan? Kan je niet beter 10 steeltjes onder de grond stoppen?Nee, het bolletje. Daar zitten de sporen in.