Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door MarijeEnBoomer
Angelique schreef: :biggrin2: :biggrin2: :biggrin2:  bij de action hadden ze ook oranje kroontjes/tiara's...geen idee waarom, maar ik moest meteen aan jou denken  :biggrin2:
Dat zeg je nu pas  :o
Door Angelique
MarijeEnBoomer schreef: Dat zeg je nu pas  :o
Ja jee gut, ik denk die heeft dat al lang en breed in huis...en dan derbij, ik zag het vanmiddag pas  :vangaal:
Door MarijeEnBoomer
Angelique schreef: Ja jee gut, ik denk die heeft dat al lang en breed in huis...en dan derbij, ik zag het vanmiddag pas  :vangaal:
Sorry coach!
Ik ga m'n best doen coach!
Door Mandarijn
Angelique schreef: HIj ziet er wel imposant uit je  :)
Even gegoegeld Angelique en kwam dit tegen over Buffon:

Persoonlijke informatie
Volledige naam Gianluigi Buffon
Bijnaam Gigi
Geboortedatum 28 januari 1978
Geboorteplaats Carrara, Italië
Lengte 191 cm
Gewicht 83 kg
Been Rechtsvoetig
Door Angelique
Mandarijn schreef: Even gegoegeld Angelique en kwam dit tegen over Buffon:

Persoonlijke informatie
Volledige naam Gianluigi Buffon
Bijnaam Gigi
Geboortedatum 28 januari 1978
Geboorteplaats Carrara, Italië
Lengte 191 cm
Gewicht 83 kg
Been Rechtsvoetig
Hihi, ik had ook even gegoogled...op images  8)...en daarop zag die er best groots uit  :dribble:  En dan noemen we 'm Gigi  :2funny: :2funny: :2funny:
Door Mandarijn
Angelique schreef: Hihi, ik had ook even gegoogled...op images  8)...en daarop zag die er best groots uit  :dribble:  En dan noemen we 'm Gigi  :2funny: :2funny: :2funny:
Ja precies :2funny: :2funny: :2funny:
Door Mandarijn
De fysiotherapeut is per brancard afgevoerd na de 1-1 van Engeland. Hij zou zijn enkel gebroken heb. :-X
Door Angelique
Mandarijn schreef: De fysiotherapeut is per brancard afgevoerd na de 1-1 van Engeland. Hij zou zijn enkel gebroken heb. :-X
Uh, hoe doet die dat?
Door eelke
Mandarijn schreef: De fysiotherapeut is per brancard afgevoerd na de 1-1 van Engeland. Hij zou zijn enkel gebroken heb. :-X
Angelique schreef: Uh, hoe doet die dat?
Ja dat wilde ik ook typen
Door Mandarijn
Ik zag hem voor de dugout liggen. Dus ik denk een verkeerd vreugdesprong gemaakt?
Laatst gewijzigd door Mandarijn op zo 15 jun 2014, 02:07, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Mandarijn
Ben benieuwd wie er in de poule van Italië, Engeland, Uruguay en Costa Rica doorgaat.
Gaan wel wedstrijden worden waar veel vanaf gaat hangen. Wie er naar huis moet en wie doorgaat.

Maar Italië heeft met de 2-1 goede zaken gedaan.
Door Mandarijn
Zometeen de laatste wedstrijd voor vanavond/vannacht. Maar dat trek ik niet. Mijn ogen vallen bijna dicht. Lees straks hier wel ergens de uitslag van Ivoorkust - Japan.  ;)

Welterusten :sleep1:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door