Angelique schreef:Dat zeg je nu pas![]()
![]()
bij de action hadden ze ook oranje kroontjes/tiara's...geen idee waarom, maar ik moest meteen aan jou denken
![]()

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Angelique schreef:Dat zeg je nu pas![]()
![]()
bij de action hadden ze ook oranje kroontjes/tiara's...geen idee waarom, maar ik moest meteen aan jou denken
![]()
MarijeEnBoomer schreef: Dat zeg je nu pasJa jee gut, ik denk die heeft dat al lang en breed in huis...en dan derbij, ik zag het vanmiddag pas :vangaal:![]()
Angelique schreef: Ja jee gut, ik denk die heeft dat al lang en breed in huis...en dan derbij, ik zag het vanmiddag pas :vangaal:Sorry coach!
Angelique schreef: HIj ziet er wel imposant uit jeEven gegoegeld Angelique en kwam dit tegen over Buffon:![]()
Mandarijn schreef: Even gegoegeld Angelique en kwam dit tegen over Buffon:Hihi, ik had ook even gegoogled...op images 8)...en daarop zag die er best groots uit
Persoonlijke informatie
Volledige naam Gianluigi Buffon
Bijnaam Gigi
Geboortedatum 28 januari 1978
Geboorteplaats Carrara, Italië
Lengte 191 cm
Gewicht 83 kg
Been Rechtsvoetig
Angelique schreef: Hihi, ik had ook even gegoogled...op images 8)...en daarop zag die er best groots uitJa preciesEn dan noemen we 'm Gigi
![]()
![]()
![]()
Mandarijn schreef: De fysiotherapeut is per brancard afgevoerd na de 1-1 van Engeland. Hij zou zijn enkel gebroken heb.Uh, hoe doet die dat?![]()
Mandarijn schreef: De fysiotherapeut is per brancard afgevoerd na de 1-1 van Engeland. Hij zou zijn enkel gebroken heb.![]()
Angelique schreef: Uh, hoe doet die dat?Ja dat wilde ik ook typen