Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Ik heb de vraag wel vaker gesteld op bp, maar hier komt ie weer: Eh, Lique, wáár was je op aan het googelen toen je deze tegenkwam?

Andere vraag: welk alarmnummer gaan we bellen wanneer gebierbuikte mannen van over de zeventig (kilo en jaar) dit soort pakjes gaan dragen?
Door Martine-Tom
Anne in Duitsland schreef: Ik heb de vraag wel vaker gesteld op bp, maar hier komt ie weer: Eh, Lique, wáár was je op aan het googelen toen je deze tegenkwam?

Andere vraag: welk alarmnummer gaan we bellen wanneer gebierbuikte mannen van over de zeventig (kilo en jaar) dit soort pakjes gaan dragen?
Hoe moet ik uberhaubt bellen als ik in shock op de grond val  :o
*denkt in beelden...voorziet een slapeloze nacht met dit beeld op het netvlies*
Anne in Duitsland schreef: Ik heb de vraag wel vaker gesteld op bp, maar hier komt ie weer: Eh, Lique, wáár was je op aan het googelen toen je deze tegenkwam?

Schat, ik rolde gewoon door mijn feestboek en dan zijn er altijd immer preutse american ladies die dit soort dingen verspreiden  :biggrin2:
Angelique schreef: Schat, ik rolde gewoon door mijn feestboek en dan zijn er altijd immer preutse american ladies die dit soort dingen verspreiden  :biggrin2:
zo preuts zijn anders die ladies niet hoor, ik kwam vanmiddag een dames- plaatje tegen, bijna goed voor een cultuurshock  :biggrin2:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door