Verkeerde topic

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Anne in Duitsland schreef: Ik heb de vraag wel vaker gesteld op bp, maar hier komt ie weer: Eh, Lique, wáár was je op aan het googelen toen je deze tegenkwam?Hoe moet ik uberhaubt bellen als ik in shock op de grond val
Andere vraag: welk alarmnummer gaan we bellen wanneer gebierbuikte mannen van over de zeventig (kilo en jaar) dit soort pakjes gaan dragen?
Anne in Duitsland schreef: Ik heb de vraag wel vaker gesteld op bp, maar hier komt ie weer: Eh, Lique, wáár was je op aan het googelen toen je deze tegenkwam?Schat, ik rolde gewoon door mijn feestboek en dan zijn er altijd immer preutse american ladies die dit soort dingen verspreiden
Andere vraag: welk alarmnummer gaan we bellen wanneer gebierbuikte mannen van over de zeventig (kilo en jaar) dit soort pakjes gaan dragen?
Angelique schreef: Schat, ik rolde gewoon door mijn feestboek en dan zijn er altijd immer preutse american ladies die dit soort dingen verspreidenzo preuts zijn anders die ladies niet hoor, ik kwam vanmiddag een dames- plaatje tegen, bijna goed voor een cultuurshock![]()
nova schreef: zo preuts zijn anders die ladies niet hoor, ik kwam vanmiddag een dames- plaatje tegen, bijna goed voor een cultuurshock1 plaatje zegt meer dan 1000 woorden - dus spaar me je woorden 8)![]()
Borke schreef: 1 plaatje zegt meer dan 1000 woorden - dus spaar me je woorden 8)+ 1! No pics = it didn't happen!
Anne in Duitsland schreef: + 1! No pics = it didn't happen!Jij hebt zeker nog veel werk te doen, dat je je nachtrust kunt missen vandaag
Kim_S schreef: Jij hebt zeker nog veel werk te doen, dat je je nachtrust kunt missen vandaagYeah, 1-1!!!!!!![]()