Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door eelke
Mieke L. schreef: ha ha nou 18 juni kan ik mijn pak ophalen, dus misschien plaats ik hier wel foto met pak maar misschien ook niet (als het echt geen gezicht is)
Doe maar gewoon wel!
Door Ruisje
Riek schreef: Wij zijn er helemaal klaar voor!

Afbeelding
Kijk, dit vind nou veel mooier dan die juichpakken! ;)
Prachtige foto!!
Door Mieke L.
eelke schreef: Doe maar gewoon wel!
mezelf kennende doe ik het ook wel  :biggrin2: heb jij trouwens ook een Donders juichpak?
Door Mieke L.
Ruisje schreef: Kijk, dit vind nou veel mooier dan die juichpakken! ;)
Prachtige foto!!
ja duh! daar kan geen juigpak tegenop!
Door eelke
Mieke L. schreef: mezelf kennende doe ik het ook wel  :biggrin2: heb jij trouwens ook een Donders juichpak?
Nee ik heb alleen nog een jupiler tshirt van een paar jaar geleden.

Heb d'r wel echt zin in. Morgen ga ik eerst nog even te paard en daarna bij mijn zusje kijken :)
Door Ruisje
Mieke L. schreef: ja duh! daar kan geen juigpak tegenop!
Waar wij al gauw mee voor janmetdekorteachternaam staan, staat die honden altijd. Waar dat aan ligt weet ik niet. ;)
Door Mieke L.
Ruisje schreef: Waar wij al gauw mee voor janmetdekorteachternaam staan, staat die honden altijd. Waar dat aan ligt weet ik niet. ;)
ze zijn gewoon knapper  :biggrin2:
Door Mieke L.
eelke schreef: Nee ik heb alleen nog een jupiler tshirt van een paar jaar geleden.

Heb d'r wel echt zin in. Morgen ga ik eerst nog even te paard en daarna bij mijn zusje kijken :)
ja ik heb er ook zin in  :thumbsupup:
Door Angelique
Mieke L. schreef: mezelf kennende doe ik het ook wel  :biggrin2: heb jij trouwens ook een Donders juichpak?
Ik wilde net vragen of er hier nou niemand met juichpak is  :biggrin2:  We eisen een foto Miek  :biggrin2:
Door Mieke L.
Angelique schreef: Ik wilde net vragen of er hier nou niemand met juichpak is  :biggrin2:  We eisen een foto Miek  :biggrin2:
komt goed  ::)
Door eelke
Mieke L. schreef: eigen doelpunt Brazilie!!!!
Haha  :biggrin2: kunnen ze in ieder geval scoren
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door