Mieke L. schreef: ha ha nou 18 juni kan ik mijn pak ophalen, dus misschien plaats ik hier wel foto met pak maar misschien ook niet (als het echt geen gezicht is)Doe maar gewoon wel!
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Mieke L. schreef: ha ha nou 18 juni kan ik mijn pak ophalen, dus misschien plaats ik hier wel foto met pak maar misschien ook niet (als het echt geen gezicht is)Doe maar gewoon wel!
Riek schreef: Wij zijn er helemaal klaar voor!Kijk, dit vind nou veel mooier dan die juichpakken!
![]()
eelke schreef: Doe maar gewoon wel!mezelf kennende doe ik het ook wel
Ruisje schreef: Kijk, dit vind nou veel mooier dan die juichpakken!ja duh! daar kan geen juigpak tegenop!
Prachtige foto!!
Mieke L. schreef: mezelf kennende doe ik het ook welNee ik heb alleen nog een jupiler tshirt van een paar jaar geleden.heb jij trouwens ook een Donders juichpak?
Mieke L. schreef: ja duh! daar kan geen juigpak tegenop!Waar wij al gauw mee voor janmetdekorteachternaam staan, staat die honden altijd. Waar dat aan ligt weet ik niet.
Ruisje schreef: Waar wij al gauw mee voor janmetdekorteachternaam staan, staat die honden altijd. Waar dat aan ligt weet ik niet.ze zijn gewoon knapper![]()
eelke schreef: Nee ik heb alleen nog een jupiler tshirt van een paar jaar geleden.ja ik heb er ook zin in
Heb d'r wel echt zin in. Morgen ga ik eerst nog even te paard en daarna bij mijn zusje kijken![]()
Mieke L. schreef: mezelf kennende doe ik het ook welIk wilde net vragen of er hier nou niemand met juichpak isheb jij trouwens ook een Donders juichpak?
Angelique schreef: Ik wilde net vragen of er hier nou niemand met juichpak iskomt goedWe eisen een foto Miek
![]()
Mieke L. schreef: eigen doelpunt Brazilie!!!!Haha