Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Kim_S schreef: Vanavond begint het!!!Gewoon nieuwsgierig...welke vlag hangt er bij julie buiten?![]()
![]()
![]()
Angelique schreef: Gewoon nieuwsgierig...welke vlag hangt er bij julie buiten?De Duitse
Riek schreef: Wij zijn er helemaal klaar voor!
![]()
Riek schreef: Wij zijn er helemaal klaar voor!Mooie boel, behoren ze eindelijk tot de selectie van Oranje, zitten ze op de bank
![]()
Mieke L. schreef: Ik kijk niet maar weet wel dat we met 1-0 voorstaan en mijn Roy Donders pak kan ik eerdaags ophalen bij de Jumbo.Daar willen we wel een foto van zien dan... Jij in dat pak en eventueel de juichpet op
Ruisje schreef: Daar willen we wel een foto van zien dan... Jij in dat pak en eventueel de juichpet opha ha nou 18 juni kan ik mijn pak ophalen, dus misschien plaats ik hier wel foto met pak maar misschien ook niet (als het echt geen gezicht is)
edit: beetje late reactie. Tapatalk "zei" dat 't een nieuw topic was... grrrr
Mieke L. schreef: ha ha nou 18 juni kan ik mijn pak ophalen, dus misschien plaats ik hier wel foto met pak maar misschien ook niet (als het echt geen gezicht is)Super! Ik ga het topic in gaten houden voor de RD juichpakfoto's